Mexos Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Tror ikke du får skvettlapper når du har m-tech skjørt. Samtidig må jeg si jeg er imponert over hvordan du takler vinteren med den høyden. Jeg synes min er slitsom nok å kjøre over fartshumper ol. om sommeren, tørr ikke tenke på sporet vinterføre Uansett, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Tror ikke du får skvettlapper når du har m-tech skjørt. Samtidig må jeg si jeg er imponert over hvordan du takler vinteren med den høyden. Jeg synes min er slitsom nok å kjøre over fartshumper ol. om sommeren, tørr ikke tenke på sporet vinterføre Uansett, nydelig bil Aha, det er mulig ja, må sjekke opp det Nå skal det sies at bilen er skrudd opp noen runder i forbindelse med en EU-kontroll jeg hadde av bilen tidligere i uken, men vurdere å ta den et par runder ned igjen. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg har da skvettlapper på min og har da m-tech, men vet ikke om det er forskjell fra touring og coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Jeg har da skvettlapper på min og har da m-tech, men vet ikke om det er forskjell fra touring og coupe Sjekket på Koed nå, der står det at dem kun passer for biler uten M-tech, også Touring. Så ikke vet jeg om dem kommer til å passe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Har lenge vurdert å gjøre noe med interiørlistene. Planen har vært klar lenge, nemlig å trekke dem i Alcantara. Så nå har jeg endelig tatt meg tid til å gjennomføre det, og må si meg meget fornøyd med resultatet. Vanskelig å gjengi hvordan det ser ut på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Det ble helt rått ! Grom bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Det ble helt rått ! Grom bil ! Takk for det du. Må si jeg ble ganske så fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Det ble helt rått ! Grom bil ! Takk for det du. Må si jeg ble ganske så fornøyd selv. Må ha vært endel jobb? Aldri sett den løsningen, men må si det ble sinnsykt tøft og stilfullt. Resten av bilen er også wow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Dette ble veldig bra, vanskelig? Håper å beskue dette i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Ser veldig bra ut! Har selv hatt lyst å gjøre dette i noen år, men jeg har 9 tommeltotter med slikt og har derfor sett etter noen som kunne gjøre det mot betaling. Så si ifra om du ønsker å gjøre dette på et sett med lister mot betaling Er fargen identisk med den originale alcantaraen i setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Ble braaaa:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Dette hadde jeg sansen for. Endelig noen som gjør det ordentlig med en ny vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! Helt enig. Dette var virkelig smakfullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Denne falt i smak! CSL bakluka gjør mye på disse Men syns bilen fortjener noe annet enn LM reps felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå