Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke du får skvettlapper når du har m-tech skjørt. Samtidig må jeg si jeg er imponert over hvordan du takler vinteren med den høyden. Jeg synes min er slitsom nok å kjøre over fartshumper ol. om sommeren, tørr ikke tenke på sporet vinterføre :P Uansett, nydelig bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får skvettlapper når du har m-tech skjørt. Samtidig må jeg si jeg er imponert over hvordan du takler vinteren med den høyden. Jeg synes min er slitsom nok å kjøre over fartshumper ol. om sommeren, tørr ikke tenke på sporet vinterføre :P Uansett, nydelig bil :-)

Aha, det er mulig ja, må sjekke opp det :)

Nå skal det sies at bilen er skrudd opp noen runder i forbindelse med en EU-kontroll jeg hadde av bilen tidligere i uken, men vurdere å ta den et par runder ned igjen. :P

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da skvettlapper på min og har da m-tech, men vet ikke om det er forskjell fra touring og coupe ;)

Sjekket på Koed nå, der står det at dem kun passer for biler uten M-tech, også Touring. Så ikke vet jeg om dem kommer til å passe da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har lenge vurdert å gjøre noe med interiørlistene. Planen har vært klar lenge, nemlig å trekke dem i Alcantara. Så nå har jeg endelig tatt meg tid til å gjennomføre det, og må si meg meget fornøyd med resultatet.

Vanskelig å gjengi hvordan det ser ut på bilder.

IMG_0688_zpse1196ead.jpg?t=1364649934

IMG_0691_zpsbf6cfc52.jpg?t=1364649943

IMG_6033_zpsa843e6d0.jpg?t=1364649253

IMG_6019_zpsd16a5caa.jpg?t=1364649229

IMG_6037_zpsbb6cce44.jpg?t=1364649281

IMG_6040_zps746f633e.jpg?t=1364649303

IMG_6014_zps98fdbc23.jpg?t=1364649199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble helt rått ! Grom bil ! :)

Takk for det du. :) Må si jeg ble ganske så fornøyd selv.

Må ha vært endel jobb? Aldri sett den løsningen, men må si det ble sinnsykt tøft og stilfullt.

Resten av bilen er også wow! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut! Har selv hatt lyst å gjøre dette i noen år, men jeg har 9 tommeltotter med slikt og har derfor sett etter noen som kunne gjøre det mot betaling. Så si ifra om du ønsker å gjøre dette på et sett med lister mot betaling :)

Er fargen identisk med den originale alcantaraen i setene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...