Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk. Jeg har ikke vurdert å soteblinklysene, men jeg har ikke sett noen med det. Har du noen bilder som kan friste? ;) Jeg har en stund tenkt på svarte N-merker, men jeg vet ikke helt hvordan det blir siden jeg har blå bil mot blått merke i dag. :)

 

Nå har du riktignok en litt stor skiltholder, men jeg synes det er penere at merket matcher den sorte stripen rundt skiltet enn fargen på bilen, så jeg er helt enig med Walkabout. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når det er nyanseforskjell på bilens blåfarge og blåfargen på kjennemerket så kan det fort ble litt mer stilrent å kjøre svart N-merke. Jeg ble overrasket over hvor pent det ble på min bil, selv om den er hvit - så nesten bare for meg at det ville passe på mørke/sorte biler.

 

Har ikke noen bilder å vise til vedr. sotet sideblinklys, men gjorde dette på den forrige E60'en min. Jeg synes sideblinken er litt malplassert med tanke på bilens linjer ellers og det blir fint om man toner ned den slik at den ikke vekker så mye oppsikt der den står for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du riktignok en litt stor skiltholder, men jeg synes det er penere at merket matcher den sorte stripen rundt skiltet enn fargen på bilen, så jeg er helt enig med Walkabout. :)

  

Spesielt når det er nyanseforskjell på bilens blåfarge og blåfargen på kjennemerket så kan det fort ble litt mer stilrent å kjøre svart N-merke. Jeg ble overrasket over hvor pent det ble på min bil, selv om den er hvit - så nesten bare for meg at det ville passe på mørke/sorte biler.

 

Har ikke noen bilder å vise til vedr. sotet sideblinklys, men gjorde dette på den forrige E60'en min. Jeg synes sideblinken er litt malplassert med tanke på bilens linjer ellers og det blir fint om man toner ned den slik at den ikke vekker så mye oppsikt der den står for seg selv ;)

Da må jeg få bestilt noen N-merker da, dere hadde så overbevisende argumenter ;)

Har du noen forslag hva jeg kan bruke på sideblinklysene? Kanskje laminx? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt så kan du bare sote de du har med sotespray, koster vel en femtilapp eller noe på Biltema. Kjøper du ferdig sotede på eBay så ville jeg ikke kjøpt LED, da de blinker litt i tide og utide hvis man ikke fjerner pæresjekken. Hadde LED på E60'en min, men da kodet jeg bort pæresjekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk sett på bilen din jeg også. Nydelig bil og fargen er utrolig fin :) så veldig bra ut med den diffuseren også :)

Tusen takk. Har nok sagt det før, men bilen din er så utrolig gjennomført. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gått igjennom hele tråden din, du har gjort et imponerende løft på bilen! Skulle gjerne ha byttet til noen BMW Performancedeler men de koster mye, blir vel med tida.

Meget fin bil!!

Får man BMW Performance senkefjærer til de fleste Bmwene? Altså en e91 også? Har ikke sett de enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...