ahj Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 NBT retrofit next? Det er mye jobb, siden jeg ikke har CIC og må da ha et nytt dashbord. Har hatt tanken om å retrofit av CIC, men det å skaffe et helt annet dashbord så har jeg egentlig lagt det fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Pleier som regel å ligge flere E9x til hugging, så pleier å ikke være så vanskelig å finne et brukt dash på div huggeri nettstider Er du heldig finner du et skinntrekket et fra M3 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Få slengt ut noen bilder av rumpa på bilen i ordentlig lys nå da! Vurdere å kjøpe slik diffusor selv men vil gjerne se det montert på bil først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Få slengt ut noen bilder av rumpa på bilen i ordentlig lys nå da! Vurdere å kjøpe slik diffusor selv men vil gjerne se det montert på bil først Det skal jeg få gjort. Bilen er dessverre veldig møkkete nå, så må få vasket den en runde først Hvis du holder til i nærheten er det ikke noe problem å få ordnet det live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Det skal jeg få gjort. Bilen er dessverre veldig møkkete nå, så må få vasket den en runde først Hvis du holder til i nærheten er det ikke noe problem å få ordnet det live Kjempe! Tok du av hele bakfangeren eller fikk du bytta diffusoren uten å ta den av ? Bor i Lillestrøm BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Kjempe! Tok du av hele bakfangeren eller fikk du bytta diffusoren uten å ta den av ? Bor i Lillestrøm BTW PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Flott E90 med veldig riktige oppgraderinger Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Flott E90 med veldig riktige oppgraderinger Stå på! Tusen takk. Blir å bytte til sommerhjul denne uka. Så forhåpentligvis kommer det noen bilder etter det Bimmer fan og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Her kommer det noen bilder jeg tok kjapt istad. Veldig deilig å få på sommerhjula igjen. Gorg, Walkabout og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Flott bil! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Pent! E90 LCI holder seg godt og fremstår som en solid og snerten BMW med M-sportpakken Du har ikke vurdert å sote blinklysene på sideskjermene? Svarte N-merker på skiltene tror jeg også hadde sett bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Utrolig fin bil liker spesielt fargen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Flott bil! Tusen takk. Kjempe fin den nye bilen din Pent! E90 LCI holder seg godt og fremstår som en solid og snerten BMW med M-sportpakken Du har ikke vurdert å sote blinklysene på sideskjermene? Svarte N-merker på skiltene tror jeg også hadde sett bra ut. Tusen takk. Jeg har ikke vurdert å soteblinklysene, men jeg har ikke sett noen med det. Har du noen bilder som kan friste? Jeg har en stund tenkt på svarte N-merker, men jeg vet ikke helt hvordan det blir siden jeg har blå bil mot blått merke i dag. Utrolig fin bil liker spesielt fargen på bilen din Tusen takk. Fargen din er jo veldig stilig, den er liksom blå, svart og lilla på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Se der ja!! Den diffusoren gjør seg bra!! Kjøpt på ebay? Og den "spoileren" vippen på bakluka var prikken over i`en, ebay det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Se der ja!! Den diffusoren gjør seg bra!! Kjøpt på ebay? Og den "spoileren" vippen på bakluka var prikken over i`en, ebay det også? Diffuseren er org bmw performance, kjøpte den brukt på finn. Ser ikke brukt ut. Spoileren er org M3 og er det beste jeg har gjort utseendemessig på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå