Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Utstyrskodene du lister opp har ingen relevans i forhold til NBT. Det er en del styr med NBT, så det beste du gjør er å lese deg opp på dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Utstyrskodene du lister opp har ingen relevans i forhold til NBT. Det er en del styr med NBT, så det beste du gjør er å lese deg opp på dette selv. Nå snakker han om en F30 ikke en E90. E90 ble aldri produsert etter oktober/november 2011. Espen Nordli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Beklager, min feil! Jeg leste konsekvent 2010 320d som vedkommende har i kjøretøyoversikten sin. Uansett er det jo "nesten samme fremgangsmåte", da det må kjøpes ny head-unit, skjerm og kontroller. Det finnes mange guider og tråder som omhandler dette om du googler. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Takker for svar! har sett mye på Bimmerfest osv. Men skulle bare høre her inne om noen hadde peiling og har gjort det samme. Men ja, har en F30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Kom over denne da! Men enkelte ord er vanskelig og forstå http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=8609476&postcount=379 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Kom over denne da! Men enkelte ord er vanskelig og forstå [emoji14] http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=8609476&postcount=379 Når du får det til så lag gjerne en DIY om du kan! kommer godt med for andre som vil gjøre det samme Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Jepp Skal bestille alt i neste uken. Så har jeg fådd en som er dyktig og hjelpe meg. Kan legge ut bilder osv i egen tråd danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Får vel legge ut min cic montering her og da, kommenter gjerne https://drive.google.com/folderview?id=0B_6JOLPUx7c7SEY3TXlMVzZrWkk&usp=drive_web Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zippro886 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 den modulen sitter i bagasjerommet venstre side om du har før 07 eller i reservebrønnen etter 07 Evt så har jeg noen liggende. Ok. 05 mod min så den sitter nok venstre bak. Kan jeg bare koble den ut inntil videre, eller blir det masse fuckups? Må skaffe ny etterhvert, men bare som en midlertidig løsning? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Du kan egentlig bare koble den ut, men om den har fibertilkobling og du har andre enheter som kommuniserer via fiber (f.eks. forsterker) må fibertilkoblingen "loopes" (endene kobles sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zippro886 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Du kan egentlig bare koble den ut, men om den har fibertilkobling og du har andre enheter som kommuniserer via fiber (f.eks. forsterker) må fibertilkoblingen "loopes" (endene kobles sammen). Hmm, hvordan ser det ut da? har ikke peiling på dette. har ikke ettermontert forsterker, men mulig det kom originalt? Hva annet kan være koblet opp til å kommunisere via fiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Om du har Logic 7-anlegget har du forsterker som kommuniserer via fiber, utover det er det ikke så mye I e90 som benytter dette. Ledningene til fiberen sitter I en egen kontakt og er normalt grønne. Det er uansett ikke verre ennå bare koble i fra og se om alt fungerer slik det skal etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zippro886 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Om du har Logic 7-anlegget har du forsterker som kommuniserer via fiber, utover det er det ikke så mye I e90 som benytter dette. Ledningene til fiberen sitter I en egen kontakt og er normalt grønne. Det er uansett ikke verre ennå bare koble i fra og se om alt fungerer slik det skal etterpå. Okay, takk for raskt svar! kommer tilbake når jeg har testet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Er du sikker på at du har CIC? Min F31 er produsert sent i 2012, og jeg har NBT. Men jeg har PRO utgaven. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Er du sikker på at du har CIC? Min F31 er produsert sent i 2012, og jeg har NBT. Men jeg har PRO utgaven. Sent from my iPhone using Tapatalk Er det meg du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå