316 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 På forhånd godt nyttår folkens! Hvor befinner du deg og hva er dine planer for morgendagen? Det flotte været som var spådd er nå plutselig blitt vind, regn og snø med unntak av få områder. Jeg tar med meg samboeren, Clerion fra bimmers, hans samboer og hennes unger på hyttetur. Der skal vi kose oss med biff, fløtegratinerte polatisser, godt drikke, badstu, jacuzzi og fyrverkerier for noen kroner. Ser frem til tidenes nyttårsfeiring. Godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Kebab nonalkoholic drinks and a helluva party....midt i oslo sentrum..meldt sol og greier imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Har ikke planlagt enda, tar det på sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Helluva party med kebab og nonalkoholic drinks?... Right. Godt nytt år folkens... gi gass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Heim, med familien. Skal spise masse av god mat. Godt nytt år folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Skal til en kompis sammen med 10-12 venner/venniner, spise ihjel-bola kylling, alkohyler i glasset og muligens litt eksplosiver Godt nyttår Bimmers-medlemmer Satser på friske diskusjoner, heftige prosjekt og herlige biler også neste år 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Sitte på jobb så blir nyttår i et jævla høl(Ølen) Men har jo tanka godt opp med drikke å litt fyrverkeri så blir nok en liten skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Munkholm til maten og legge meg klokken 23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 idag så skal alt nytes fra stranden. God mat og drikke, for så å se på noe fyrverkeri som vistnokk skal være sykt Godt nyttår og takk for det gamle til bimmers! Hilsen fra fillipinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Helluva party med kebab og nonalkoholic drinks?... Right. Godt nytt år folkens... gi gass... Heller det enn røde pølser vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Heller det enn røde pølser vettu! Hehehe... jeg har ikke spist en ristet hotdog med det hele (full pakke) på aldri så mange år. Pølsene er heller ikke så røde lenger iom. at rødfargen som ble brukt (nitrat tror jeg) viste seg å være kreftfremkallende. Jeg sier ikke nei takk til en god bab a la Grytelokket (iallefall var de gode der for et par år siden). Det er egentlig litt merkelig at danskene ikke har sansen for kebab. Her går det mest i shawarma, men det er jo nesten det samme. Kebaben her nede er heller ikke som den "norske"... den er for tørr og mangler dressing... ikke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 grandiosa og øl. Jævla trivlig nyttårsaften i år gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Skal til Eska og matsrh(fra forumet her) og feire. Blir sikkert ikke rølp da de skal ha med følge. Men moro skal det jo alltids bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg og fruen skal spise middag hos svigers også bort til noen venner senere i kveld, blir vel en 10-15 stk tenker jeg Så blir det vel raketter og litt styr når det nærmer seg kl 00 Ha ett riktig godt nytt år alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 drekka seg drita i godt lag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå