Jealous_much Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 prøver å finne utstyrsliste etkèn, men denne options knapper er ikke der. noen som vet vet andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 (endret) prøver å finne utstyrsliste etkèn, men denne options knapper er ikke der. noen som vet vet andre måter? Noen?? Endret Mars 29, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Noen?? http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Denne gir ikke utstyrslista. Jeg får heller ikke options-knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Hva menes med at den ikke finner utstyrslisten? Den har funnet alt jeg har bedt om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 På den siste linken der hender det seg at det ikke kommer opp annet enn åssen bil det er. Har da prøvd igjen og da brått fått opp hele lista alikevell. Kanskje det som skjedde med han over her. Skal få opp komplett utstyrsliste på den ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Har prøvd så mye at jeg nå er blitt svartelistet (fikk jeg melding om), uten å få opp noen utstyrsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Har prøvd så mye at jeg nå er blitt svartelistet (fikk jeg melding om), uten å få opp noen utstyrsliste. Send meg en PM med reg.nr eller 7 siste i VIN, så skal jeg ordne det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Dafuq, fant ut at det er 25% sperrediff på bilen. Kjentes ikke helt sånn ut da jeg skulle over en liten brøytekant i vinter og satt fast i 10 minutter. Kanskje sperren har blitt litt sliten i løpet av 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Er nok utslitte clutch plater i diffen. Varer ikke evig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Antaglivis det ja. Får se om jeg får tak i løse clutchplater, hadde ikke vært så dumt å få 25% LSD over helgen etter noen timer med jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Greit å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå