Alpejohn Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50992401&searchclickthrough=true NYDELIG bil, men må bare le av prisen. Fulladet med utstyr, denne har ALT! UTSTYRSBOMBE! Og så har den ikke navi en gang...... Men det er vel ikke så ille på denne bilen, har sett mange verre. UTSTYRSBOMBE! HENGERFESTE! Er ikke avtagbart en gang! Stålbjelker................. Og gjerne nevnt sommer dekk og vinterdekk 2 ganger hver, alu på vinter og sommer, sommerdekk og vinterdekk.. Frontrute Ler like godt hver gang, når noen skriver utstyrbombe i tittelen MÅ jeg bare inn og se om der faktisk er noe og skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Det kommer jo litt ann på hva man sammenligner med også. De fleste tyske biler er jo utstyrsbomber i forhold til andre merker av samme årsmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 M3-en er plutselig ikke M3 lengre likevel? Hvem skulle tro det? Når noen skriver "alt" så forventer man at de har alt (av det som er mulig, absolutt alt på listen går det ikke an å bestille). Utrykket "utstyrsbombe" synes jeg bare er teit, men har lagt merke til at det stort sett brukes på biler som har relativt lite utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ja, man må selvsagt sammenligne med tilsvarende biler.. Syns jeg har forskjellig stasj på min egen, men tror jeg aldri ville brukt sånne ord for og få det frem.Helder noe sånt som "har en god del utstyr" eller noe i den dur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Alt utstyr går jo heller ikke da noe utstyr automatisk kanselerer noe annet. For eksempel i E38 kan man velge varme i ratt eller M sportsratt. Man kan ikke ha begge. Og slik er det med mye utstyr på bilene. Så å skrive alt utstyr blir alltid feil. Jeg har også lagt merke til at det er biler som er helt tom for ekstra utstyr som ofte er slike utstyrsbomber med alt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ofte dem som lister opp mye meningsløst utstyr også, bare for og fylle listen. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Han fikk vel mye pepper for at han prøvde å selge den som en ekte M3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Se på denne. Gå gjennom alle bildene og tell hvor mange ///m, ///M Power, Performance osv klistremerker denne bilen har.. hahahaha!!http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50209309&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Den har blitt "bedre" siden sist. Da hadde den M-striper rundt hele panseret også. Jeg liker veldig godt denne linjen: "DETTE er IKKE M utgave,men bare pyntet" VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Se på denne. Gå gjennom alle bildene og tell hvor mange ///m, ///M Power, Performance osv klistremerker denne bilen har.. hahahaha!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50209309&searchclickthrough=true Haha, WHY!? Nesten en skam med M-merker på den pinglemotorriserte bilen, spesielt når det er påklistret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Så denne for en time siden. Snakk om å ødelegge en e60.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Stygt men gjennomført... Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Hadde vært kult om alle fargene hadde byttet om, synes ikke dette var så kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 felgene er greit men hvorfor dørgreiene og haifinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Var sånn på lyktespyler dekslene også. Så igrunn helt bak mål ut. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå