wicky124 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Er vel "DONK" de greiene der kalles... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Denne skjønnheten lå til salgs på Facebook.. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Haha, snowboard til bakvinge? Lurer på om eieren synst den er stilig? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Fra spotte-tråden: e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Denne skjønnheten lå til salgs på Facebook.. Sett den i fri å dytt den bakover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg likte den Snowboard-Merca. Han har tydeligvis gått inn for å hore den opp mest mulig, og gir beng i at den blir en magnet for lensmann og BT. Herlig harry. Jeg lurer på om dette kan være samme W202 som jeg så en del i Ski rundt juletider som sladdet rundt på industriområdet. Da var den original rød, men med sprayboks-lakkert "God jul" på hver side hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Noen har sett litt for mye på Pimp My Ride.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Uhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) Så denne jævelen der jeg studerer (Bø i Telemark). Shit..... Edit: Tidenes beste carbonfolie. ..... Foliespesialisten [emoji106] Lakkjobben sin det. Ekte ricer-potte som gir 670hk Fine klistremerker [emoji173]️ Endret Mars 19, 2015 av E92 Popza sandersander og mropedal reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 haha den var jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Så denne jævelen der jeg studerer (Bø i Telemark). Shit.....Hahaha! Mange fine biler! For et VRAK.. hvordan kan noen virkelig syns at det ser tøft ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Kanskje det er gjort som en spøk? Kun for å lage kvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Haha, imponerende arbeid med passform på fangeren iallefall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 + 1 med at den mulig er "bygget" til spøk og kvalme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Kan være enig i at den mulig er blitt bygget for å være stygg. Men uansett.. hvordan kan man kjøre rundt i noe sånt? Må jo være flaut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå