Thundercoil Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Stakkars Mustang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Er mange av bilene her jeg hadde vært rimerlig flau over å kjøre, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Bmw Mustang?[ Bilde ] Denne var fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QBjj_Czs0A HAHA! Han sitter sikkert aldri på med noen, det er utroskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Dette er i utgangspunktet en nydelig bil på alle måter: Finn.no: BMW 6-serie 640d Coupe M-sport ...men hvorfor i allverden dekaltrimme en bil til over en million!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Dette er i utgangspunktet en nydelig bil på alle måter: Finn.no: BMW 6-serie 640d Coupe M-sport...men hvorfor i allverden dekaltrimme en bil til over en million!? Hvilke dekaler tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Dette er i utgangspunktet en nydelig bil på alle måter: Finn.no: BMW 6-serie 640d Coupe M-sport...men hvorfor i allverden dekaltrimme en bil til over en million!? Hvilke dekaler tenker du på? Sikkert bl.a M6 emblemet i grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Dette er i utgangspunktet en nydelig bil på alle måter: Finn.no: BMW 6-serie 640d Coupe M-sport...men hvorfor i allverden dekaltrimme en bil til over en million!? Hvilke dekaler tenker du på? Jeg lurte ogsp virkelig hva han mente ... sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Innvendig m-emblemer er jo greit siden det er m-sport, men regner med det er m6-emblemet i grillen du sikter til, og det hadde vært det første jeg hadde revet vekk om jeg hadde kjøpt den! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Det var grillen jeg tenkte på ja. Såvidt meg bekjent får man kun den "dobbelspile"-grillen til M6, og det er godt mulig det ikke går an å bestille den emblemfri, så det kan nok kanskje unnskyldes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=19824 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå