Fredrik 90 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Huff, den M3en hører ikke hjemme her Fyttigrisen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=434692941. Konghelle 2. "INGEN SLITASJER PÅ SETENE" hvor fan er bildene av de så man får dømme sjøl? 1. Hva har det med saken å gjøre? 2. Her er bildene. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Er ikke dette godt nok så vet ikke jeg. Uansett totalt feil plass å poste en slik pen og sikkert veldig strøken bil. øøø, ingen av disse bildene her viser de mest utsatte stedene for slitasje da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Og hvor er så det da? Under? Det er jo sidestøtta (venstre side) for ryggen og ræva som får mest slitasje. Og Ja man ser de jo på bildene. jo mer slitt jo mer skrukkete og blankt blir skinnet. Et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Det var generelt dårlige bilder av setene, hadde han ville fremhevet det han skrev hadde han tatt skikkelige bilder av setene, dette var egentlig ikke hovedpoenget heller, mer at det var Konghelle, samt bilen har vært solgt 3 ganger i år så vidt jeg har fått med meg.....??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Jeg vet ikke om jeg har blitt helt blind, men jeg ser "Per" som selger. Står det noe skjult der som jeg ikke ser på tlf, eller er det ikke "Per" som selger bilen? Jobber han på Konghelle? Syntes forøvrig bilen så bortimot ny ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Ok bra du ikke har fått med deg hva som har skjedd tidligere i år:) Les på nummerplata samt følge markedet før du kommenterer!!!! For all del, kan hende bilen er toppers, men jag hadde ikke kjøpt den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hvis du sikter til meg så er jeg fullt klar over den tråden om M3en. Men ikke dra alle bilene som er solgt der over med samme kam da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 hvorfor har denne ligget ut flere ganger og bytte eier i hytt å gevær da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Denne diskusjonen kan vi vel ta en annen plass, denne tråden er for å ha det morro med andres dumskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 [ Bilde ] Dette er jo er bil som er kamuflert av BMW for testing før lansering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 [ Bilde ] Dette er jo er bil som er kamuflert av BMW for testing før lansering.. 5serie-GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Jeg skjønner ingenting. Hvordan er det mulig å ha så dårlig smak? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43039515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 omg!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=43575496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå