Gå til innhold

Den lille ettermonteringstråden

awt
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 months later...

Hei..

Jeg har nå den lille skjermen i min E91LCI 2010 modell , men har veldig lyst på den store skjermen . Noen som kan fortelle meg hva jeg trenger for å montere den store skjermen i min bil ? Kanskje noen her inne har gjort det før å har en enkel og fin guide ? Kanskje tilogmed en link til hvor jeg kan kjøpe dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ny skjerm og navicomputer, samt deksel rundt denne. I tillegg trengs det en modul for å aktivere navigasjonen (kan også løses med koding, men dette er dyrt). I tillegg må dette kodes til bilen.

Jeg har gjort noe lignende i min 5-serie (står litt om dette i tråden om bilen, link i signatur), men jeg hadde den eldre typen fra før, så det var hakket mer omfattende.

Dette kan kjøpes via eBay som er det billigste, eller du kan kjøpe av forhandlere som f.eks. Bimmer-retrofit eller BimmerTech.

Ellers vil jeg anbefale denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ny skjerm og navicomputer, samt deksel rundt denne. I tillegg trengs det en modul for å aktivere navigasjonen (kan også løses med koding, men dette er dyrt). I tillegg må dette kodes til bilen.

Jeg har gjort noe lignende i min 5-serie (står litt om dette i tråden om bilen, link i signatur), men jeg hadde den eldre typen fra før, så det var hakket mer omfattende.

Dette kan kjøpes via eBay som er det billigste, eller du kan kjøpe av forhandlere som f.eks. Bimmer-retrofit eller BimmerTech.

Du har ikke en link til ett sett jeg trenger ? Må jeg bytte idrive kontrollen å ? har den nyeste typen navi men ikke stor skjerm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...