Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Er vell bare å bytte pærer? Ja. Schmiedmann selger slike kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Ja. Schmiedmann selger slike kit. Hehe, lykke til med å få pærer ifra de. Kanskje om ett halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hehe, lykke til med å få pærer ifra de. Kanskje om ett halvt år Haha, ja det er noe en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 M3 SMG ratt med fungerende Paddle-shifts montert i min E46 320DAT. Dette vil eg ha i min E39! Hvor mye kostet dette deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1965980-DIY-E39-Mercedes-AMG-Paddleshifter-Retrofit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Takker og bukker lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Subscriber denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Noen som har peiling på om eg kan få padle shitfest på min E39? Sjøbuse har ordnet med paddle shift på sin e38. Se på hans tråd. http://bimmers.no/topic/663895-diy-f1-gir-på-steptronic-girkasse/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hei.. Jeg har nå den lille skjermen i min E91LCI 2010 modell , men har veldig lyst på den store skjermen . Noen som kan fortelle meg hva jeg trenger for å montere den store skjermen i min bil ? Kanskje noen her inne har gjort det før å har en enkel og fin guide ? Kanskje tilogmed en link til hvor jeg kan kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Da må du bytte navigasjonsspiller etc. Om du googler "BMW E90 CIC retrofit" vil du få svar på det du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Du trenger ny skjerm og navicomputer, samt deksel rundt denne. I tillegg trengs det en modul for å aktivere navigasjonen (kan også løses med koding, men dette er dyrt). I tillegg må dette kodes til bilen. Jeg har gjort noe lignende i min 5-serie (står litt om dette i tråden om bilen, link i signatur), men jeg hadde den eldre typen fra før, så det var hakket mer omfattende. Dette kan kjøpes via eBay som er det billigste, eller du kan kjøpe av forhandlere som f.eks. Bimmer-retrofit eller BimmerTech. Ellers vil jeg anbefale denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Har en E91 og har ikke koppholdere fremme.. Noen mulighet for å montere det? bytte ut noen lister el fremme? Savner virkelig koppholder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Skal du ha original plassering må du bytte dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Du trenger ny skjerm og navicomputer, samt deksel rundt denne. I tillegg trengs det en modul for å aktivere navigasjonen (kan også løses med koding, men dette er dyrt). I tillegg må dette kodes til bilen. Jeg har gjort noe lignende i min 5-serie (står litt om dette i tråden om bilen, link i signatur), men jeg hadde den eldre typen fra før, så det var hakket mer omfattende. Dette kan kjøpes via eBay som er det billigste, eller du kan kjøpe av forhandlere som f.eks. Bimmer-retrofit eller BimmerTech. Ellers vil jeg anbefale denne tråden. Du trenger ny skjerm og navicomputer, samt deksel rundt denne. I tillegg trengs det en modul for å aktivere navigasjonen (kan også løses med koding, men dette er dyrt). I tillegg må dette kodes til bilen. Jeg har gjort noe lignende i min 5-serie (står litt om dette i tråden om bilen, link i signatur), men jeg hadde den eldre typen fra før, så det var hakket mer omfattende. Dette kan kjøpes via eBay som er det billigste, eller du kan kjøpe av forhandlere som f.eks. Bimmer-retrofit eller BimmerTech. Ellers vil jeg anbefale denne tråden. Du har ikke en link til ett sett jeg trenger ? Må jeg bytte idrive kontrollen å ? har den nyeste typen navi men ikke stor skjerm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå