Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det har fra flere hold blitt bekreftet at forhjulsdrevne "Concept Active Tourer" ville bli navngitt som 1-serie GT, men det har i senere tid verset rykter om at denne avgjørelsen nå er omgjort og at den vil bli hetende 2-serie Active Tourer/2-serie GT. Dersom sistnevnte blir en realitet hersker det igjen full forvirring i BMWs modelloppryddning. Uansett. Modellen har blitt fotografert på vei til videoshoot helt umaskert. Som man kan se blir bilen vesentlig tammere enn konseptet. Mon tro om noen greier å se hva som står på bakluken?

 

bmw-2-series-active-tourer.jpg

6026881241035416646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut som BMW har kopiert Mercedes B klasse som i sin tid tur igjen likner Kia Carens eller hva den nå heter. Skal ikke BMW komme med noe nytt og spennende snart? Greit nok så kommer M4 med den visste vi komme, tenker noe helt nytt og spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge teknisk sjef for BMW M, Albert Biermann, jobber BMW akkurat nå med prototyper på de kommende M5 og M6 modellene som har xDrive. Det må man sannelig si er nytt og spennende for ikke å si revolusjonerende i BMW M terminologi. Biermann fortalte også i det samme intervjuet med Autocar at 3-serie GT vil komme som M-modell. I tillegg luftet han idéen om en M7, men det var kun hans eget store ønske (dog sikkert ikke tilfeldig)... :)

 

http://www.worldcarfans.com/113121667538/bmw-m-chief-wants-an-m7-but-the-model-isnt-planned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lekket. Ovennevnte modell er en 225i Active Tourer. Forstå det den som kan.. En 1-serie GT/1-serie Active Tourer ville vært mer logisk mht. modellprogrammet og FWD satsingen.

Det er mye fra BMW om dagen som ikke helt gir mening. For mitt vedkommende så er bilen på bildene over her ingen BMW, BMWer har trekk på bakhjulene (Ja jeg er klar over at denne sikkert kommer som X drive og sånnsett vi gi meg hodebry vedrørende ekte eller ikke)

Jeg er en sær entusiast...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert annerledes når man får se representative bilder og med litt enkle modifikasjoner og med xDrive kan det bli en riktig så fin modell. Men navnet.. 2-serie.. Modellen som skulle være nåtidens E30 med bakhjulstrekk. Partalls-BMW`ene som skulle være kjennetegn på mindre praktiske modeller (coupe, cabriolet og Gran Coupe), men her kommer 2-serie AT som en attpåklatt. Modellen burde hett det den opprinnelig skulle og det var 1-serie GT ettersom alle kommende 1-serier vil ha FWD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den produksjonsmodellen var litt skuffende ja, i forhold til den siste konseptutgaven.. Er det ikke noe rart med de bildene og? Synes det ser ut som den har større bakhjul enn forhjul på det øverste bildet og omvendt på det nederste? Hjalp ikke akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den produksjonsmodellen var litt skuffende ja, i forhold til den siste konseptutgaven.. Er det ikke noe rart med de bildene og? Synes det ser ut som den har større bakhjul enn forhjul på det øverste bildet og omvendt på det nederste? Hjalp ikke akkurat..

Når du sier det så ser jeg det også. Mulig det er litt redigering på bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...