John90 Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Hva med "naboen" Leif Harald. Han har vel en og annen til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Hva med "naboen" Leif Harald. Han har vel en og annen til salgs? Han har flere til salgs, men jeg handler ikke av svindlere eller drittsekker, så da må jeg kjøpe av noen andre + jeg vil ha en bra E30, ifg ryktene og det jeg har sett selv, så er vel meste parten av bilen hans ikke under denne kategorien, heller ikke det arbeidet han utfører. Veldig trist i grunn, for konseptet er jo spennende. andreaskarm, John90 og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Trur han bynna å få litt dårlig rykte, ja. Eg hadde ein E30 til han for ei lita stund sia, og kan ikkje sei eg er fornøyd med arbeidet. Og ikkje minst prisen han tok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Har forespurt meg hos mteknikk en gang om 3 delte oz felger, mere tiltaksløs og useriøs kundeservice skal man jammen meg lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 For min del skal da seiast at Leif Harald sjøl har vore lett å snakka med og ikkje gitt meg nåke feil inntrykk sånn sett. I tillegg fekk han jobben gjort (godkjent bilen), men eg er somsagt ikkje fornøyd med arbeid i forhold til pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Papsen handlet bil hos den karen der, tre måneder etter hadde han lagt ut for reperasjoner for mer enn hva bilen kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Da er jeg redd det er en E39 M5 Touring mindre på veiene. http://mobil.rb.no/Stoppet_for_barn_i_fotgjengerfelt___bak_kom_en_sj_f_r_som_ikke_klarte___stoppe-5-43-32826.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Virker som om M5'en forhindret en ulykke som kunne fått katastrofale følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Faren min sin, gikk bra med alle sammen heldigvis! Kunne gått mye verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Bra det gikk bra med de som satt i bilen Men bilen da [emoji22] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Fryktelig synd med bilen, ja.. Godt at alle personer er i god behold, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Rusa idiot uten førerkort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Fikk melding fra ny eier i dag med bilder, utrolig trist :( Men godt det gjekk bra med alle og den/de som gikk over veien.Fører som kjørte i påvirket tilstand skulle hatt pryl!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Det var denne ja ... Jævla kjedelig!!! Men flaks for vedkommende at det ble en bil istedenfor en unge/unger Saltkjelen, Freakshow og BMWPower reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Frank Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Må nok til med spacer bak 5-10 mm, men fremme ser det ut som det går greit. Avtalt dekkmontering på mandag. Ellers et lite stemnigs bilde fra garasjen Veldig flott garasje! hvilken type takstoler/ taksperre har du brukt for og få den kjekke tak høyden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå