Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Rep av sprekk i dashbord / shine av motorrom .Pics&Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Stod ved siden av deg i rundkjøringa ved autocar igår ja. bilen din er pen :) !

Ahhh,okeii.Var det du som kjørte Volvo felt?:)

Jeg var på vei til Biltema for å finne lav garasjejekk..

Er lei av å bygge opp bilen med 4 terassebord og en bremseskive fra Opel Calibra for å få jekken under skjønner du!

Neste gang jeg er på jobben din ,lover jeg å komme innom.Jeg er ikke folkesky ,så det er ikke derfor :):)

Hver gang jeg har vært der har det vært i full fart .

Og takk Vegard,bilen begynner å komme seg nå.Du skulle ha sett den når jeg fikk den.OMG!!!....Forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken satser jeg på å ta en vinterklargjøring av bilen.

Har endel småting som må gjøres.

Har jo vært heldig med været i høst og fremdeles går bilen med sommerhjul men plutselig våkner jeg opp om morgenen og da kan det jo

Se sånn ut:

 

 

post-58602-0-73284500-1416258197_thumb.j

 

Så godt å tenke på at vintersko med gode dekk ligger å venter.

 

Da blir det krysseike med pigghjul:):

 

post-58602-0-90186400-1416258388_thumb.j.

 

Kontrastene fra 17 toms hjul til 15 blir store synes jeg men bilen blir sånn ca 1000 ganger bedre å kjøre.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk har du på 17" ? Synes biler med mye gummi og piggdekk er forferdelige og kjøre :P

 

Jeg kjører 225 og 235 på sommerhjul og 195 x15 på vinterhjul.

Bilen er veldig god med sommerhjulmen bedre med mye gummi i mine øyne.:)

 

Hehe, tenk på meg svergis, 18" og stivt som pokker :P har noen 17" som skal få piggdekk i år :P

 

Ja ,det er stivt,men du vet jeg bruker den som familiebil og litt komfort må jeg ha.Hadde jeg vært alene,så hadde blitt pigghjul på Th ene mine.:)

 

Eg har nå per dags dato ene settet med vintersko fra e61 på e34 touringen min. 215/50/17 og det går helt fint :) Fyller godt i hjulbuene men ikke noe subbing 

 

Som jeg skrev øverst her ,så brukes den av min kone til alt mulig og jeg gjør ingenting av 15 toms og pigg.:).

Men regner med at dette er siste sesong som vimterfartøy.Tror den blir lagret til neste vinter.Er ikke sikker men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsupdate..

 

Siden gradestokken stadig synker her i sør,var det på tide å legge om til vinterhjul.

Er igrunn rart det med vinterhjul bytte.Er noe av det kjedeligste jeg vet om.:(

Uansett når man velger å bruke bilen om vinteren må dette gjøres,så her var 

Det bare å få på seg vinterjakke,hansker og få tint opp jekken.

 

Bilder:

 

En kald og forfrossen 535 venter på vintersko:

 

post-58602-0-13642300-1416562886_thumb.j

 

Greit med Opel bremseskive og terassebord,den eneste måten jeg får under jekken på.

 

post-58602-0-32772600-1416562977_thumb.j

 

Idag så skulle jeg kjøre jentene på skolen,den ene skulle skrape rutene og den andre startet bilen,legg merke til den ene bakruten.

Det så jeg ikke før nå:).

Poppis med smileys:

 

post-58602-0-58501400-1416563159_thumb.j

 

Så tilslutt et bilde med originale hjul og ferdigstilt med vinterhjul:

 

post-58602-0-32604400-1416563261_thumb.j

 

Bilen er skitten og fæl men har ikke vært vaskevær denne uken men skal shines så fort været er bra.

Men akkurat nå skulle jeg ønske bilen hadde sin originale høyde med de hjula.Kommer mye mer fram til sin rett da.:)

For jeg liker de felgene godt.Tidløse samtidige klassiske til org.hjul å være.

En annen ting er at jeg tror nok at denne bilen trer inn i garasjetilværelse til neste sesong.Begynner å dra på årene denne og vil gjerne beholde det som er igjen av stål på den:).Men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Rep av sprekk i dashbord / shine av motorrom .Pics&Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...