sveigis Skrevet Lørdag kl. 08:55 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:55 Det nærmer seg sakte men sikkert ferdigstilling av maling og vedlikehold her nå ,altså nesten .😊 Det betyr at jeg kan dille bittelitt mer med e28 som er balsam for sjelen. Jeg hadde tull med vinduene her tidligere og tenkte hvorfor ikke gå gjennom alt av kontakter og faktisk se at ledninger er på plass og fri for diverse . Det ble gjort og startet med speiljustering : Bryter bak : Og div som infotainment fra 1986 : Obc : Lys i kule: Når alt var gjort så var det en grundig rengjøring og ferdig: Dette: Bil har faktisk blitt brukt nå av venner og den funker og gudene skal vite de liker å kjøre den og det er hyggelig .😊 Når jeg er ferdig med alt hjemme så må jeg fikse bremser foran . Av og til iorden av og til ikke . Hvertfall jobben jeg gjorde her var grei pga fikk sjekket ledninger og alt var iorden . eivi91, *MrB*, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet Lørdag kl. 09:40 Skrevet Lørdag kl. 09:40 Skulle gjerne stilt opp og kjørt litt E28 for deg om jeg hadde bodd litt nærmere. Herlig bil. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Lørdag kl. 10:01 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 10:01 12 minutter siden, *MrB* skrev: Skulle gjerne stilt opp og kjørt litt E28 for deg om jeg hadde bodd litt nærmere. Herlig bil. Ja det kunne du ,kunne lånt den så mye du vil . Er flere her nede som bruker den av kompisene mine ,altså de jeg kan stole på som behandler den fint 😊 Så ja ,den kunne du brukt til du ikke orket mer . Tusen takk ,det er en morro bil .❤️
sveigis Skrevet Lørdag kl. 11:04 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 11:04 Ja kan vel og dele hvorfor det er lite bil om dagene . Har malt og beiset oppe ,samt rigget til her oppe igjen. Nå er det klart for besøk av Bimmersfolk og hva som helst oppe : Nydelig å få det på stell igjen : Og det beste ,hvem hadde trodd for 4 mnder at jeg kunne gjøre dette selv ?? Kun nede igjen nå så er vi ferdige .😊 mslello, StigJ, KKME30 og 4 andre reagerte på dette 7
Mortenej Skrevet Lørdag kl. 18:46 Skrevet Lørdag kl. 18:46 Flott å se Jan, og gøy å se kroken er på plass:) herlig å tenke på at du får bidrar selv her! Rått å høre at kroppen respondere såpass bra på behandlingen! En herlig plass å sitte å prate sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 10:49 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:49 16 timer siden, Mortenej skrev: Flott å se Jan, og gøy å se kroken er på plass:) herlig å tenke på at du får bidrar selv her! Rått å høre at kroppen respondere såpass bra på behandlingen! En herlig plass å sitte å prate Takk Morten 😊 Ja det er godt å tenke på selv om jeg bruker mye lengre tid på tingene kontra dere ,men det må jeg bare innfinne meg med . Ja nå er der pusset opp der og noe som er godt . Velkommen er du for kaffe igjen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå