Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Er fine de orginale hjula ja :) blir morro når snøen kommer :) for oss som bruker bilene litt i vinter :)

 

Ja de hjula liker jeg og uten tvil.Passer godt på eldre Bmw,er:).

Når snøen kommer ,er det godt med en bil som tar seg godt frem samtidig er leken.:)

 

Litt små irriterende at du har større vinterhjul enn meg svergis :P du går ned 1" mens jeg går ned 3" :o

 

Jeg og deg har vel like vinterhjul Rani.

Mine er 15 toms originalhjul og dette har vel du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 16 org på vinterdekka på min ix :)

Som vanlig, ser bra ut Sveigis! Nydelig bil du har! :)

Ja på din er det vel originalt med 16 ja :).

Takk for det,prøver å holde den i noenlunde stand ja.

Men merker at bilen har blitt brukt av kona i år.Er litt mer rydding etter henne :).

har pløyd igjennom hele tråden din nå å mye morsom lesing! =) følger med her fremover!

ps: knallfin 535! :)

Takk det var gøy å høre:).

Ja jeg oppdaterer så fort noe skjer både med tekst og bilder.

Den har ihvertfall bedre enn den var men en lang reise både med skruing og pengemessig har det vært men føler at for første gang blant de 20 bilene jeg har eid, så er denne verdt det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en god update som jeg tror blir bra.

Har i lengre tid vært på jakt etter nye stoler foran pga slitasje osv.

Kjøpte som sagt et komplett champagne m5 interiør ifjor ,men solgte dette da jeg bestemte meg for å kompletere det interiøret som jeg har.

Bestemte for å annskaffe strøkne komfortstoler i den fargen jeg har.Det å finne elektriske sandbeige m5 stoler er jo umulig...Eller er det det?

Tydelighvis ikke!:)

Ved en tilfeldighet i sensommer kom jeg over en annonse på FB der en kar skulle høgge en e32 .

Jeg tittet på bilde og sendte en forespørsel om stoler foran var hele,fikk kjapt svar og ja de var hele.Ikke nok med det men elektriske sportsoler i min farge var dette mulig??

Jeg i lykkerus sa jeg var interesert og jeg skulle ta kontakt.

Men uker gikk og stoler ble satt på vent pga min mor har vært mye syk og endel andre ting på privaten,men nok om det.:)

Igår satt jeg på facebook ,plutselig dukket hele bilen ut for salg.

Heiv meg over telefon og sa at jeg fremdeles ville stolene hvis han fremdeles kunne selge dem separat.

Ingen problem og ikke nok med det,tror dere jaggu ikke jeg fikk med de beige originalmattene i velour til å ha på gulvet?

Disse mattene er ekstrautsyr og var dyrt tilbehør til e32/e34.

Dette kaller jeg hverdagslykke som alle nyskilte mødre skriver på Facebbook når de har fått seg et glassxrødt :) :).

Stolene blir hentet nå nærmere jul .

Da satser jeg på at jeg og Fredrik 90 skal på roadtrip til Akershus.(Er du med Fredrik?):).

Fikk noen bilder:

post-58602-0-53336500-1417006879_thumb.j

post-58602-0-08757800-1417006954_thumb.j

copyImage.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en god update som jeg tror blir bra.

Har i lengre tid vært på jakt etter nye stoler foran pga slitasje osv.

Kjøpte som sagt et komplett champagne m5 interiør ifjor ,men solgte dette da jeg bestemte meg for å kompletere det interiøret som jeg har.

Bestemte for å annskaffe strøkne komfortstoler i den fargen jeg har.Det å finne elektriske sandbeige m5 stoler er jo umulig...Eller er det det?

Tydelighvis ikke!:)

Ved en tilfeldighet i sensommer kom jeg over en annonse på FB der en kar skulle høgge en e32 .

Jeg tittet på bilde og sendte en forespørsel om stoler foran var hele,fikk kjapt svar og ja de var hele.Ikke nok med det men elektriske sportsoler i min farge var dette mulig??

Jeg i lykkerus sa jeg var interesert og jeg skulle ta kontakt.

Men uker gikk og stoler ble satt på vent pga min mor har vært mye syk og endel andre ting på privaten,men nok om det.:)

Igår satt jeg på facebook ,plutselig dukket hele bilen ut for salg.

Heiv meg over telefon og sa at jeg fremdeles ville stolene hvis han fremdeles kunne selge dem separat.

Ingen problem og ikke nok med det,tror dere jaggu ikke jeg fikk med de beige originalmattene i velour til å ha på gulvet?

Disse mattene er ekstrautsyr og var dyrt tilbehør til e32/e34.

Dette kaller jeg hverdagslykke som alle nyskilte mødre skriver på Facebbook når de har fått seg et glassxrødt :) :).

Stolene blir hentet nå nærmere jul .

Da satser jeg på at jeg og Fredrik 90 skal på roadtrip til Akershus.(Er du med Fredrik?):).

Fikk noen bilder:

post-58602-0-53336500-1417006879_thumb.j

post-58602-0-08757800-1417006954_thumb.j

copyImage.bmp

copyImage-1102996480295_890_606.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netbrettdrit,men fortsettelse følger:

De er møkkete men hele og det er viktigste.

Så min plan er som følger:

Ut med alt interiør i min

-fjerne evnt.rust i gulv

-Rense teppe

-Rense seter foran og bak

-Rengjøre alt annet inni bil montere og ferdig.

Stolene som er i min nå er slitte men alt virker.

Disse donerer jeg bort til Fredrik hvis han vil ha de,så flytter vi sorte skinntrekka over mine elektriske og han har da elektriske stoler i sin hvis du vil Fredrik :).

Så den som leter finner.

Tok meg to år og finne disse stolene ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med stoler=) holdt på å linke deg annonsen, men det var bare å drite i over tlf :P godt du så den =)

jo takk ,har snakket med han i sommer men har liksom gått i glemmeboken.

Da jeg så den igår ,var det bare å hive seg rundt.En knakans trivelig kar var det og.:).

Legger ut stolene som er i min pr dags dato:

post-58602-0-53153400-1417012005_thumb.j

Kontra disse:

post-58602-0-86181400-1417012068_thumb.j

Levner ingen tvil på hva som er finest.

I og med mine skal bort gjorde jeg et stunt idag når det gjaldt rengjøring:

Brukte ren Surfex på de nederste rutene på stolryggen og Autoglym Leather Cleaner på de øverste rutene.

Autoglym tok ingenting mens Surfex tok masse.

Bilde av den lille testen:

post-58602-0-66333600-1417014835_thumb.j

Så når nye stoler kommer ,blir det Surfex og noe form for lærfett for å holde dem friske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...