Haug530D Skrevet September 25 Skrevet September 25 Å gud hvor jeg savner E28'n når jeg er innom tråden din, det var riktignok bare en e28 men eksoslukt og lyd i fra seksern har jeg ennda friskt i minne, dagens seksere hører man jo knapt pga all slags støydemping, ikke er det den samme gode eksoslukten heller lenger selv om det er noe mer miljøvennlig, så jeg koser meg jo med lukta hver gang jeg fyrer opp mc'n sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 25 Forfatter Skrevet September 25 6 timer siden, Haug530D skrev: Å gud hvor jeg savner E28'n når jeg er innom tråden din, det var riktignok bare en e28 men eksoslukt og lyd i fra seksern har jeg ennda friskt i minne, dagens seksere hører man jo knapt pga all slags støydemping, ikke er det den samme gode eksoslukten heller lenger selv om det er noe mer miljøvennlig, så jeg koser meg jo med lukta hver gang jeg fyrer opp mc'n Hehe ja eksoslukten her kjenner man og den er ekte 😊. Og helt enig ,lyden er veldig fin og oppstart er jo en sann fryd hver gang . E34en kjenner man omtrent ingenting og helt enig på nyere biler så hører man knapt noe . Ja med MC kjenner man jo eksoslukt . Haug530D reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet September 25 Skrevet September 25 Gode greier, regnet med den var bra, men hadde ikke brukt den selv, så jeg var ikke 100% sikker heller 🙂 Guttetur blir bra 😃👌 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 26 Forfatter Skrevet September 26 10 timer siden, Olaandref skrev: Gode greier, regnet med den var bra, men hadde ikke brukt den selv, så jeg var ikke 100% sikker heller 🙂 Guttetur blir bra 😃👌 Ja denne var så bra som det går ann Ola-Andre .😊 Det behøves hvertfall kjenner jeg 😅 Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden En stund siden sist her ser jeg så på tide med en liten oppdatering 😊 E28 skal i hvert øyeblikk settes bort for i år og idag har jeg brukt store deler av dagen på og få vasket og klargjort den . Hadde håpet på en sjåfør før onsdag faktisk . Hvertfall så står den klar : Det prelles enda : Ferdig tørket : Front: Nå er det meste på stell her og igrunn klar for og settes bort : Så hadde jeg besøk av en entusiast her igår ettermiddag . Har noe skog som skal bort og hadde en på besøk og jeg visste jeg hadde sett han før for mange årsiden .😊 Hvertfall han var jo oppslukt i e28en og måtte både sitte og starte . Ha sier at han hadde hatt en 1980 modell e12 528 i fra 1991 til 1993 . Den var brun med soltak .Da spør jeg han om han kjørte mye rundt i Arendal sentrum på den tiden og om der var 16 toms Rial ,noe han kunne bekrefte det og 😅 Den bilen husker jeg for den var syyyyykt deilig . Han som kjøpte den lakket den rød og ble levert til vrak på slutten av 90 tallet 😊 Morro og treffe entusiaster . Sett på en frontspoiler ,samt 16 toms rial på denne så var den lik : Fine biler 😊 Og siden e28 skal bort ,kommer denne : Og det gleder jeg meg til helt ærlig og den skal brukes fremover . Kjerringa får ta den på jobb nå etterhvert og se at den fungerer 😊 Dusy og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå