Chris A Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Etter å ha hatt flere av forrige generasjon X5 E53, er den neste endelig komt ned til en spiselig pris. Etter en del leting, fant jeg eksemplaret jeg falt for. Denne var akkurat som om jeg skulle bestilt den selv fra BMW. Spesielt flott med satin/titan lister og rails i lag med Msport og hellakkert sort bil, med beige nappa skinn. 2008 X5 3,0 dA E70, 1 eiers norsk solgt bil, med en meget flott utstyrsliste som følger:-) Farge: Black Sapphire Metallic (475) Interiør: Exclusive Nappa leder Beige (NAB4) Prod dato: 2008-03-06 Utstyrsliste: 1CB CO Content 2M9 M-sport alufelger V-spoke 227 M/MB 2PA Låsebolter 2VA Adaptive Drive 217 Active Steering 220 Nivåregulering 230 EU spesifikt utstyr 235 tilhengerfeste med avtagbar krok 3AG Ryggekamera med tilhengerfunksjon 3MA Individual Takrail Aluminium satinert 3MB Individual vinduslister Aluminium satinert 302 Alarm System 337 M-Sportpakke 358 Clima komfort rute 4AZ Fine food trim Bamboo grain dark 402 Panorama glassroof 413 Bagasjeroms rollo/nett 423 interiør matter i velour, samt org. gummumatter. 428 Varnings trekant 430 Inner/ytter speil med automatisk nedblending 431 Innerspeil med automatisk nedblending 441 Røykepakke 456 Komfort seter elektrisk justerbare 464 Skisekk 488 Korsryggstøtte for fører/passasjer 493 Oppevaringspakke 494 Oppvarmede seter for fører/passasjer 496 Oppvarmede bakseter 5AC Hellysassistent 502 Lyktespylerannlegg 508 Park Distance Control 521 Regnsensor 522 Xenonlys 524 Adaptive frontlys 534 Automatisk klimaanlegg 2 soners 536 Webasto Parkeringsvarmer (fjernstyrt) 544 Cruisecontrol med bremsefunksjon 563 Lyspakke 6FL USB lyd Grensesnitt / AUX tilkobling 609 Navigasjonsystem Professional 610 Head Up Display 644 Bluetooth tilkobling av telefon 672 Cd Veksler for 6 Cd'er 677 Hi-Fi System Professional 698 Sone 2 for DVD avspilling 7M5 M Eksteriør deler 710 M sportsratt i skinn 761 Individual mørke ruter fra B-stolpe 775 Individual antrasit tak inne 8SP COP Control 840 Høg hastighet synkronisering 842 Kaldt Klima utførende 853 Språk version Engelsk 863 Europeisk Forhandler Version Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Lekker vogn! Har sansen for disse når de er senket og har fine kantfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Meget fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Gratulerer med hel grom bil, X5 er og blir kongen av lukusSUVene I dagens marked så kan man virkelig gjøre ett godt kjøp på disse og få MYE bil og komfort for pengene. I likhet med E53 så er denne også utrolig pen å se på, BMW klarer i motsettning til andre bilfabrikanter å overføre flott design også til SUVene sine Har kjørt mye E70 fra da jeg jobbet på Bavaria, både 30d og 35d og mer kjørevillig SUV skal man lete lenge etter. Bra kombinert med god komfor og den plassen man trenger selv om bagasjerommet kunne vært større En annen ting som er litt vittig er at E70 er fra før av så bra at den i tester virkelig gir nye 2012 ML en god utfordring, ikke dårlig av en bil som ble lansert sent i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Nydelige biler. Eneste jeg ikke liker med de er litt vel mye dieselkakkling på lave turtall og tomgangskjøring, som i likhet med F25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Gratulerer med flott bil, jeg må nok vente enda mer på prisfall før jeg kan kjøpe en sånn, men synes X5 er litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Gratulerer med hel grom bil, X5 er og blir kongen av lukusSUVene I dagens marked så kan man virkelig gjøre ett godt kjøp på disse og få MYE bil og komfort for pengene. I likhet med E53 så er denne også utrolig pen å se på, BMW klarer i motsettning til andre bilfabrikanter å overføre flott design også til SUVene sine Har kjørt mye E70 fra da jeg jobbet på Bavaria, både 30d og 35d og mer kjørevillig SUV skal man lete lenge etter. Bra kombinert med god komfor og den plassen man trenger selv om bagasjerommet kunne vært større En annen ting som er litt vittig er at E70 er fra før av så bra at den i tester virkelig gir nye 2012 ML en god utfordring, ikke dårlig av en bil som ble lansert sent i 2006 så veldig langt behøver man vel ikke å lete, Cayenne er like kjørevillig, og den nye har ett utseende som er noe enklere å svelge en den gamle også At e70 følger ML 2012 viser at BMW lager gode biler, men spørsmålet her er litt hva man prioriterer. MB har vel ofte lagt seg mot komfort på sine biler, mens BMW satser mer på kjøreegenskaper. Så da er det preferansene til de som tester som gir utslag hvem som vinner eller ikke. edit: Forøvrig en veldig fin bil, med riktig fargekombinasjon i mine øyener også. Lyst på sånn selv, men godt mulig at en ny x3 er like høyt på listen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Gratulerer med hel grom bil, X5 er og blir kongen av lukusSUVene I dagens marked så kan man virkelig gjøre ett godt kjøp på disse og få MYE bil og komfort for pengene. I likhet med E53 så er denne også utrolig pen å se på, BMW klarer i motsettning til andre bilfabrikanter å overføre flott design også til SUVene sine Har kjørt mye E70 fra da jeg jobbet på Bavaria, både 30d og 35d og mer kjørevillig SUV skal man lete lenge etter. Bra kombinert med god komfor og den plassen man trenger selv om bagasjerommet kunne vært større En annen ting som er litt vittig er at E70 er fra før av så bra at den i tester virkelig gir nye 2012 ML en god utfordring, ikke dårlig av en bil som ble lansert sent i 2006 så veldig langt behøver man vel ikke å lete, Cayenne er like kjørevillig, og den nye har ett utseende som er noe enklere å svelge en den gamle også At e70 følger ML 2012 viser at BMW lager gode biler, men spørsmålet her er litt hva man prioriterer. MB har vel ofte lagt seg mot komfort på sine biler, mens BMW satser mer på kjøreegenskaper. Så da er det preferansene til de som tester som gir utslag hvem som vinner eller ikke. edit: Forøvrig en veldig fin bil, med riktig fargekombinasjon i mine øyener også. Lyst på sånn selv, men godt mulig at en ny x3 er like høyt på listen for min del. Er vel rimelig dyr den cayenne, og så er det vel slik. Er mann BMW fanatiker så hjelper det lite hva andre kan tilby Vurderte selv Nye X3. Men jeg likte best X5'en, til tross for at man kunne fått seg en nesten ny X3 for samme pris:-) Er veldig fornøyd med denne E70'en. Har eid tre E53'er før. Syns E70'en er en helt annen bil å kjøre, i tillegg ser den bedre ut. Selv om jeg liker E53 meget godt også! Ellers takk for komplemanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Nydelig bil med nydelige farger, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Nydelig bil med nydelige farger, grattis! Mange takk, KireS! Er helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Gratulerer med flott bil! Bor man i Selje så er det ikke noe tvil om at BMW er et godt valg! Morsomme veier i området, og alltid litt pinlig å komme på kundebesøk der med røykende bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer med flott bil! Bor man i Selje så er det ikke noe tvil om at BMW er et godt valg! Morsomme veier i området, og alltid litt pinlig å komme på kundebesøk der med røykende bremser. Takk for det:) Greit å være innom disse veiene. Når man kjører på dem hver dag, blir man lei av dem og. Vært kjekt med ny asfalt og kanskje gul stripe her og dær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sersjo Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei. Har lik bil som trådstarter bare at min er sort innvendig. Ja bilen er god å kjøre fort med og går godt til å være suw. 0 - 100 på 7,0sec. og 230km/t kan man ikke klage på. Men noe familiebil er det bare ikke og mener BMW kunne spart seg for å lage denne som 7 seters. Er egentlig rimelig missfornøyd med bilen og mener den er oppskrytt i tester, den er for liten til å leveres med 7 seter og den eier ikke svingradius. Det er også masse småting som irriterer daglig, som for eks at den ikke har høydejustering på selene, opp/nedslåing av bakerse seterad +++. Har hatt noen suwer de siste årene, XC90, ML, Touareg, Grand Cherokee og nå X5. Alle bortsett fra volvoen hadde mye bedre svingradius enn X5. Touaegen hadde desidert best 4x4 system og er vel den bilen jeg var mest fornøyd med sånn helt generelt. BMW'en er faktisk den bilen jeg er minst fornøyd med av de nevnte, og angrer nesten hver dag på at valget ikke falt på GL når jeg kjøpte ny i vinter. Fristelsen for twin turbo klarte jeg dessverre ikke motstå.. Er vel som å banne i kirka dette, men måtte bare få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå