Gå til innhold

08 BMW X5 3,0 dA M-sport E70

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt flere av forrige generasjon X5 E53, er den neste endelig komt ned til en spiselig pris.

Etter en del leting, fant jeg eksemplaret jeg falt for.

Denne var akkurat som om jeg skulle bestilt den selv fra BMW. Spesielt flott med satin/titan lister og rails i lag med Msport og hellakkert sort bil, med beige nappa skinn.

2008 X5 3,0 dA E70, 1 eiers norsk solgt bil, med en meget flott utstyrsliste som følger:-)

Farge: Black Sapphire Metallic (475)

Interiør: Exclusive Nappa leder Beige (NAB4)

Prod dato: 2008-03-06

Utstyrsliste:

1CB CO Content

2M9 M-sport alufelger V-spoke 227 M/MB

2PA Låsebolter

2VA Adaptive Drive

217 Active Steering

220 Nivåregulering

230 EU spesifikt utstyr

235 tilhengerfeste med avtagbar krok

3AG Ryggekamera med tilhengerfunksjon

3MA Individual Takrail Aluminium satinert

3MB Individual vinduslister Aluminium satinert

302 Alarm System

337 M-Sportpakke

358 Clima komfort rute

4AZ Fine food trim Bamboo grain dark

402 Panorama glassroof

413 Bagasjeroms rollo/nett

423 interiør matter i velour, samt org. gummumatter.

428 Varnings trekant

430 Inner/ytter speil med automatisk nedblending

431 Innerspeil med automatisk nedblending

441 Røykepakke

456 Komfort seter elektrisk justerbare

464 Skisekk

488 Korsryggstøtte for fører/passasjer

493 Oppevaringspakke

494 Oppvarmede seter for fører/passasjer

496 Oppvarmede bakseter

5AC Hellysassistent

502 Lyktespylerannlegg

508 Park Distance Control

521 Regnsensor

522 Xenonlys

524 Adaptive frontlys

534 Automatisk klimaanlegg 2 soners

536 Webasto Parkeringsvarmer (fjernstyrt)

544 Cruisecontrol med bremsefunksjon

563 Lyspakke

6FL USB lyd Grensesnitt / AUX tilkobling

609 Navigasjonsystem Professional

610 Head Up Display

644 Bluetooth tilkobling av telefon

672 Cd Veksler for 6 Cd'er

677 Hi-Fi System Professional

698 Sone 2 for DVD avspilling

7M5 M Eksteriør deler

710 M sportsratt i skinn

761 Individual mørke ruter fra B-stolpe

775 Individual antrasit tak inne

8SP COP Control

840 Høg hastighet synkronisering

842 Kaldt Klima utførende

853 Språk version Engelsk

863 Europeisk Forhandler Version

n6m6dmnegtk81x2ywfii.jpg

uahzd90f61jgugfgq9o8.jpg

74ra9mwnpymqw5h62tws.jpg

2l2d1tmujhhtk6gejwfl.jpg

s11lukrq6tbervxcc3n7.jpg

v5zk68mpkglqzclimkm1.jpg

jgjiixnruo9yld0d97rv.jpg

7l9ojcc0vr9l1kvqaxia.jpg

s85uhic28xb16xwkind9.jpg

ck15v5u81c9ta5qt3am3.jpg

mhsjha0kvbgxb9ard7is.jpg

26yoizl4bfn8ev87mg3p.jpg

pa7axaje88nws2vewiww.jpg

qlycjutxivm1kj8w56qg.jpg

k2bdg8qbt6scemh0fcpl.jpg

h5wfr90m7zfq7n06otk6.jpg

yo7ci8olybh8vj9ljt45.jpg

40h6e4euylsg13twi6q9.jpg

2ujbigrlmypa7s3g7ncn.jpg

4wg2y6cgwnyidhqj3gnl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hel grom bil, X5 er og blir kongen av lukusSUVene :D I dagens marked så kan man virkelig gjøre ett godt kjøp på disse og få MYE bil og komfort for pengene. I likhet med E53 så er denne også utrolig pen å se på, BMW klarer i motsettning til andre bilfabrikanter å overføre flott design også til SUVene sine :)

Har kjørt mye E70 fra da jeg jobbet på Bavaria, både 30d og 35d og mer kjørevillig SUV skal man lete lenge etter. Bra kombinert med god komfor og den plassen man trenger selv om bagasjerommet kunne vært større :wink: En annen ting som er litt vittig er at E70 er fra før av så bra at den i tester virkelig gir nye 2012 ML en god utfordring, ikke dårlig av en bil som ble lansert sent i 2006 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hel grom bil, X5 er og blir kongen av lukusSUVene :D I dagens marked så kan man virkelig gjøre ett godt kjøp på disse og få MYE bil og komfort for pengene. I likhet med E53 så er denne også utrolig pen å se på, BMW klarer i motsettning til andre bilfabrikanter å overføre flott design også til SUVene sine :)

Har kjørt mye E70 fra da jeg jobbet på Bavaria, både 30d og 35d og mer kjørevillig SUV skal man lete lenge etter. Bra kombinert med god komfor og den plassen man trenger selv om bagasjerommet kunne vært større :wink: En annen ting som er litt vittig er at E70 er fra før av så bra at den i tester virkelig gir nye 2012 ML en god utfordring, ikke dårlig av en bil som ble lansert sent i 2006 8)

så veldig langt behøver man vel ikke å lete, Cayenne er like kjørevillig, og den nye har ett utseende som er noe enklere å svelge en den gamle også :D

At e70 følger ML 2012 viser at BMW lager gode biler, men spørsmålet her er litt hva man prioriterer. MB har vel ofte lagt seg mot komfort på sine biler, mens BMW satser mer på kjøreegenskaper. Så da er det preferansene til de som tester som gir utslag hvem som vinner eller ikke. :wink:

edit: Forøvrig en veldig fin bil, med riktig fargekombinasjon i mine øyener også. :) Lyst på sånn selv, men godt mulig at en ny x3 er like høyt på listen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så veldig langt behøver man vel ikke å lete, Cayenne er like kjørevillig, og den nye har ett utseende som er noe enklere å svelge en den gamle også :D

At e70 følger ML 2012 viser at BMW lager gode biler, men spørsmålet her er litt hva man prioriterer. MB har vel ofte lagt seg mot komfort på sine biler, mens BMW satser mer på kjøreegenskaper. Så da er det preferansene til de som tester som gir utslag hvem som vinner eller ikke. :wink:

edit: Forøvrig en veldig fin bil, med riktig fargekombinasjon i mine øyener også. :) Lyst på sånn selv, men godt mulig at en ny x3 er like høyt på listen for min del.

Er vel rimelig dyr den cayenne, og så er det vel slik. Er mann BMW fanatiker så hjelper det lite hva andre kan tilby :-)

Vurderte selv Nye X3. Men jeg likte best X5'en, til tross for at man kunne fått seg en nesten ny X3 for samme pris:-) Er veldig fornøyd med denne E70'en. Har eid tre E53'er før. Syns E70'en er en helt annen bil å kjøre, i tillegg ser den bedre ut. Selv om jeg liker E53 meget godt også!

Ellers takk for komplemanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gratulerer med flott bil! Bor man i Selje så er det ikke noe tvil om at BMW er et godt valg! Morsomme veier i området, og alltid litt pinlig å komme på kundebesøk der med røykende bremser.

Takk for det:)

Greit å være innom disse veiene. Når man kjører på dem hver dag, blir man lei av dem og.

Vært kjekt med ny asfalt og kanskje gul stripe her og dær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har lik bil som trådstarter bare at min er sort innvendig. Ja bilen er god å kjøre fort med og går godt til å være suw. 0 - 100 på 7,0sec. og 230km/t kan man ikke klage på.

Men noe familiebil er det bare ikke og mener BMW kunne spart seg for å lage denne som 7 seters.

Er egentlig rimelig missfornøyd med bilen og mener den er oppskrytt i tester, den er for liten til å leveres med 7 seter og den eier ikke svingradius. Det er også masse småting som irriterer daglig, som for eks at den ikke har høydejustering på selene, opp/nedslåing av bakerse seterad +++. Har hatt noen suwer de siste årene, XC90, ML, Touareg, Grand Cherokee og nå X5. Alle bortsett fra volvoen hadde mye bedre svingradius enn X5. Touaegen hadde desidert best 4x4 system og er vel den bilen jeg var mest fornøyd med sånn helt generelt. BMW'en er faktisk den bilen jeg er minst fornøyd med av de nevnte, og angrer nesten hver dag på at valget ikke falt på GL når jeg kjøpte ny i vinter. Fristelsen for twin turbo klarte jeg dessverre ikke motstå..

Er vel som å banne i kirka dette, men måtte bare få det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...