Reef89 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Da har jeg fått mine 80w LED Og ja det er stooor forskjell på lyset som du ser kontra 50w. Utdate og flere bilder kommer veldig snart. Iphone bilde, men er selfølgelig helt hvitt som ae Liten teaser foreløpig: 50w vs 80w Haukefer, RS4 og kortsluttning reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Ser jeg må ha nye i ae, grønnskjær i dem... Får vell bestille m-tec nå da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Da har jeg fått mine 80w LED Og ja det er stooor forskjell på lyset som du ser kontra 50w. Utdate og flere bilder kommer veldig snart. Iphone bilde, men er selfølgelig helt hvitt som ae Liten teaser foreløpig: bilde-105.JPG 50w vs 80w Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Da har jeg fått mine 80w LED Og ja det er stooor forskjell på lyset som du ser kontra 50w. Utdate og flere bilder kommer veldig snart. Iphone bilde, men er selfølgelig helt hvitt som ae Liten teaser foreløpig: bilde-105.JPG 50w vs 80w Me like, venter i spenning. På mer info, og linker Bare synd at jeg ikke har tåkelykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Reef: Dette er pærer som ikke gir feilmelding? Har du en link til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Me like, venter i spenning. På mer info, og linker Bare synd at jeg ikke har tåkelykter... Ta en titt på disse eventuelt? Uoriginalt, I know, ville ikke satt det på min bil, men en vet jo aldri, folk har forskjellig smak Går vel også an å ettermontere tåkelys på E60/61 M5, men mener å ha hørt at det da må flyttes på litt ting og tang i motorrommet, som igjen gjør det dyrt. Like tøft uten tåkelys som med på biler som M5 og M550d. http://marsperformance.com.au/MARS-Bumper-Bar-LED-DRL-Day-Time-Fog-Lights-Cover-BMW-E60-E61-M5-Style-Bumpers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Reef: Dette er pærer som ikke gir feilmelding? Har du en link til disse? De gir feilmeldinger som vanlig vist du ikke har motstand eller pæresjekk deaktivert. Link: http://www.ebay.com/itm/251302377069?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Passer de 80W CREE HB4 til en E87 1-serie 2007 pre-facelift? På philips billys-guide så fant jeg ut at mine tåkelys er H8, hva er forskjellen på H8 og HB4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Passer de 80W CREE HB4 til en E87 1-serie 2007 pre-facelift? På philips billys-guide så fant jeg ut at mine tåkelys er H8, hva er forskjellen på H8 og HB4? Nei. Sokkelen er annerledes. Her er en H8 pære: HB4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Åja, hva anbefaler du til en BMW 1-serie med H8-sokkel da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Åja, hva anbefaler du til en BMW 1-serie med H8-sokkel da? hehe Her: http://www.ebay.com/itm/2x-80W-CREE-White-H8-High-Power-LED-12V-24V-DRL-Daytime-Running-Low-Beam-Accent-/360774708114?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item53ffd92b92&vxp=mtr Samme som jeg bruker, bare jeg har HB4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Heihei folkens. Da har jeg fått tatt litt bilde i mørket og det lille dagslyset vi har på denne årstiden. Som dere ser så er denne 80w CREE chips pæren er sikker vinner her!! Jeg kjørte Bergen-Stavanger her sist helg og for de som har kjørt der i mørket vet at store deler av den strekningen er uten gatelys og da måtte jeg så klart prøve å kjørte park og grøft. Ble ganske overasket over hvor bra grøfte lysene faktisk lyser opp veien i 100% mørket, ingen problem å kjøre kun park og grøft der for de som ønsker det De som nettopp har kjøpt 50w kan bare bestille nye ha 50w i reserve Bilder: Mørke bildene sitter jeg i en bil og tar for å bekrefte at de ikke blender motgående trafikk ved våt vei. Vi ble hvertfall ikke blendet. Kun når jeg sitter på huk som bilde nr 2 under. Pærene er selvfølgelig helt hvite og matcher mine ae 100% Husk også å vask grøfte lysene dine det har faktisk mye å si på lysstyrken. Jeg vasker mine i varmt Zalo vann. Disse pærene er heller ikke canbus fikset, så her må du ha deaktivert pæresjekk eller motstand foran for ikke å få feil melding! Pæren HB4 kan kjøpes her: http://www.ebay.com/itm/251302377069?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 LCI biler med H8: http://www.ebay.com/itm/2pcs-80w-Cree-White-H8-LED-Car-Lamp-Driving-Daytime-Headlight-Bulb-DRL-Light-Fog-/161159625206?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2585dcb9f6&vxp=mtr RS4 og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Heihei folkens. Da har jeg fått tatt litt bilde i mørket og det lille dagslyset vi har på denne årstiden. Som dere ser så er denne 80w CREE chips pæren er sikker vinner her!! Jeg kjørte Bergen-Stavanger her sist helg og for de som har kjørt der i mørket vet at store deler av den strekningen er uten gatelys og da måtte jeg så klart prøve å kjørte park og grøft. Ble ganske overasket over hvor bra grøfte lysene faktisk lyser opp veien i 100% mørket, ingen problem å kjøre kun park og grøft der for de som ønsker det De som nettopp har kjøpt 50w kan bare bestille nye ha 50w i reserve Bilder: Mørke bildene sitter jeg i en bil og tar for å bekrefte at de ikke blender motgående trafikk ved våt vei. Vi ble hvertfall ikke blendet. Kun når jeg sitter på huk som bilde nr 2 under. Pærene er selvfølgelig helt hvite og matcher mine ae 100% Husk også å vask grøfte lysene dine det har faktisk mye å si på lysstyrken. Jeg vasker mine i varmt Zalo vann. Disse pærene er heller ikke canbus fikset, så her må du ha deaktivert pæresjekk eller motstand foran for ikke å få feil melding! Pæren HB4 kan kjøpes her: http://www.ebay.com/itm/251302377069?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 LCI biler med H8: http://www.ebay.com/itm/2pcs-80w-Cree-White-H8-LED-Car-Lamp-Driving-Daytime-Headlight-Bulb-DRL-Light-Fog-/161159625206?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2585dcb9f6&vxp=mtr Så bra ut! Akkurat fått å montert på 50w, litt irriterende, men er vel bare å bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hvordan går det med ledningene til lykta hvis denne pæren trekker 80W? Blir vel rundt 6 Ampere. Siden disse har H8 sokkel, kan jeg vel bruke disse på min e39 facelift? Hvordan er det forresten med feilkoding og slikt? kan vel kanskje kode dette vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Ingen som har tips til noen sterkere ryggelyspærer til e46?? Har sotet ruter bak, sliter litt på vinteren med null sikt ved rygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå