Kristian Skrevet Mars 8, 2016 Skrevet Mars 8, 2016 On 6. mars 2016 at 23.53, D.Toft skrev: takk takk. jada joda, du vil nok se den og evt høre den hehe. godkjenne nå, så bygge ny eksos, det får bli neste kapittel. så får jeg bremse den og se hva hjul hk jeg får. håper på 400 hk på hjul Hva er gjort med motor?
D.Toft Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Skrevet Mars 8, 2016 det blir grenrør lik supersprint, fra schmiedmann, sport/ race catter, x-mellom anlegg og chip. dette er facelift motor, og dem sier at den bremser 15-20 hk mer på hjul enn preface, som da benker 370ish hjul hk
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Skrevet Mars 9, 2016 (endret) da har jeg noen bilder. m5 speedo funker, temp viser i turteller funker, olje temp under turteller funker, må kode speedo så tamper dot forsvinner. ellers funker det som det skal dem 2 små bildene midt inni er video Endret Mars 9, 2016 av D.Toft Positiv, Daniel., Thundercoil og 6 andre reagerte på dette 9
so3nd Skrevet Mars 9, 2016 Skrevet Mars 9, 2016 On 8.3.2016 at 15.19, D.Toft skrev: donor bil var 5 seter, så derfor fikk ikke jeg regge med 4. regelverket er blit endret, var letttere før å fjerne en sitteplass. men som sakt, må få lånt meg noen e38/ e39 sort skinn seter ikke elektrisk, så er jeg der hva e38 ble levert som 4seter? de va nå løye... Eg va på biltilsynet for 3 veker si og godkjente et ombygg med m3 donorbil osv.. Bilen vegde jo aaalt for møkje men de gjekk fint, gjor de berre om til ein 2 setar, så de va ingen problem. tok berre ut baksetene. Kansje du må få kontrolløren til å sjekke opp i regelene ein gong te?
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Skrevet Mars 9, 2016 skal nok få det til uten å regge den som 4seter men ja, var litt spesielt det der ja
D.Toft Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Skrevet Mars 10, 2016 takk takk leiter og leiter etter mekaniske lettvekt stoler til bilen, så må den på vekten igjen, SÅ kan den godkjennes håper jeg.. Freakshow reagerte på dette 1
RemyNG Skrevet Mars 10, 2016 Skrevet Mars 10, 2016 Damn dette var rått fikk ikke noe mindre lyst på E38 nå
sAlnes Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 10 timer siden, D.Toft skrev: takk takk leiter og leiter etter mekaniske lettvekt stoler til bilen, så må den på vekten igjen, SÅ kan den godkjennes håper jeg.. Jeg har mekaniske e39 stoler du kan låne om det er plug and play med 750 stolene i min bil, eventuelt bare legge opp + og -?
Julianv Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 Gratulerer med oppstart! Håper å få sitte på en tur en dag Tror både meg og Thundercoil er klar for det
Kristiansan'årn Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 liker når folk bygger så det ser orginalt ut, ganske cleant motorrom MANDIG! Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå