Kristian Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 On 6. mars 2016 at 23.53, D.Toft skrev: takk takk. jada joda, du vil nok se den og evt høre den hehe. godkjenne nå, så bygge ny eksos, det får bli neste kapittel. så får jeg bremse den og se hva hjul hk jeg får. håper på 400 hk på hjul Hva er gjort med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 det blir grenrør lik supersprint, fra schmiedmann, sport/ race catter, x-mellom anlegg og chip. dette er facelift motor, og dem sier at den bremser 15-20 hk mer på hjul enn preface, som da benker 370ish hjul hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) da har jeg noen bilder. m5 speedo funker, temp viser i turteller funker, olje temp under turteller funker, må kode speedo så tamper dot forsvinner. ellers funker det som det skal dem 2 små bildene midt inni er video Endret Mars 9, 2016 av D.Toft Thundercoil, Sjøbuse, bimmerole94 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Ser meget bra ut ja D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 On 8.3.2016 at 15.19, D.Toft skrev: donor bil var 5 seter, så derfor fikk ikke jeg regge med 4. regelverket er blit endret, var letttere før å fjerne en sitteplass. men som sakt, må få lånt meg noen e38/ e39 sort skinn seter ikke elektrisk, så er jeg der hva e38 ble levert som 4seter? de va nå løye... Eg va på biltilsynet for 3 veker si og godkjente et ombygg med m3 donorbil osv.. Bilen vegde jo aaalt for møkje men de gjekk fint, gjor de berre om til ein 2 setar, så de va ingen problem. tok berre ut baksetene. Kansje du må få kontrolløren til å sjekke opp i regelene ein gong te? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 skal nok få det til uten å regge den som 4seter men ja, var litt spesielt det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Veldig veldig kult! D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 det er faen meg helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 takk takk leiter og leiter etter mekaniske lettvekt stoler til bilen, så må den på vekten igjen, SÅ kan den godkjennes håper jeg.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Damn dette var rått fikk ikke noe mindre lyst på E38 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 10 timer siden, D.Toft skrev: takk takk leiter og leiter etter mekaniske lettvekt stoler til bilen, så må den på vekten igjen, SÅ kan den godkjennes håper jeg.. Jeg har mekaniske e39 stoler du kan låne om det er plug and play med 750 stolene i min bil, eventuelt bare legge opp + og -? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Gratulerer med oppstart! Håper å få sitte på en tur en dag Tror både meg og Thundercoil er klar for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 liker når folk bygger så det ser orginalt ut, ganske cleant motorrom MANDIG! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå