Reef89 Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Ferdig nå???? vi må jo ta en tur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 M7 in the making, tøft ! Får gråte meg til en tur i denne om vi møtes en gang. Får du kjøpt prewired nett eller kobler du bare selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 haha, nei her går det stille og treigt. men holder på med elnett hvertfall.. her brukes orginale m5 elnett som syes inn i e38 nettet. får kjøpt nett til s62 montering i e30, har enda ikke set plug and play nett til e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 begynner å komme seg med oppkopling av motor nå. ett par kabler til, og så bytte bensinpumpe, legge opp bensinrør og montere sammen oppi fronten. fikk hentet e38 diffen med quaife sperreinnmat i går, dette blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 fått grenrørene da, sveist på v-band klemmer på dem nå, så skal dem sendes på coating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 går stille og rolig, men tror jeg nærmer meg oppstart.. skal komme flere bilder når eg har fått oppstart og alt er klart. mangler å montere 750 stolene, radiatoren og kople opp el rattstammen til stolene. Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Dette blir meget gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 satser på det. var mer jobb å bygge fra m62 til s62 enn fra m52 til m62. men satser på at den starter på første. var litt jobb å montere m5 bensinpumpe, måtte legge opp nytt bensinpumpe relee. og der var det tykkere kabler til pumpen enn e38 hadde. så da ble det lagt opp slik at jeg har 2 pumpe stikk liggendes under setet. stikket fra m5 måtte pinnes om slik at pinnene stemte med e38 koplingen på bensintanken. selve releet var grei sak å legge opp, + og - var det baki der inn på relee, så var det 2 tynne som ble loddet inn på dem 2 tynne fra org relee. så noen enkel sak har ikke dete vært, men så lenge den starter så må eg være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 LYKKE. hatt oppstart på motor i dag må skaffe nye oringer til radiatorslangene, sjekke eksoslekkasje men ellers tipp topp. montere sammen skiten og prøvekjøre m5 motoren sammen med quaife bakakslingen Jokkke, Skulebollen, Thundercoil og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Wohoo, gratulerer Poste masse bilder og video nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Jippi Fint at det ikke ble noe kødd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 skal få opp bilder og video når bilen er ferdig og kjørbar. var en smule skeptisk til om den startet, men jaggu fyrte den på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Bra gleder meg til du henter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Da sees vi i Oslo i Mai da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Rått! Grattis med oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå