D.Toft Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 da er bilen godkjent med s62b50 motor, magnaflow poter og 20" felger med 245-35 og 285-30 dekk. var på visning her mandagen, kontrollør sjekket hva soim var byttet, prøvekjørte og sa seg fornøyd. så fikk jeg svar i dag om at hele ombyggingen var godkjent, LYKKE!!!!! Daniel., RF91, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 måtte sjekke regnr hos vegvesen.no i dag, og jaggu stod det 400hk og 20" dekk der mcelg og bimmerole94 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Joho! Gratulerer Må være digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 takk er riiimelig fornøyd nå ja, rett igjennom, ikke noe å sette fingen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Helt fantastisk Trenger ikke si mer! Haha Blir vel kompressor innen helgen også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 hehehehe, nei ingen presse denne helgen. blir muligens eksos montering. så får vi få i hus alle kompressordelene først Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Gratulerer!! var det rett ut med manull setene mine etter visning haha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Gratulerer! Rimelig sprekt å få godkjent en 728 med M5 maskin! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 2 timer siden, salnes34 skrev: Gratulerer!! var det rett ut med manull setene mine etter visning haha? takk setene "dine" ryker nok ut i morgen 1 time siden, Kennethe34 skrev: Gratulerer! Rimelig sprekt å få godkjent en 728 med M5 maskin! takk for det ja ikke det værste man kunne fått gjort. og så leser man om forskjellige 320/ 520 som ikke får godkjent med b25/ b28 motor, da begynner man å lure.. men men, dette er da så vidt meg bekjent eneste E38 i landet som er godkjent med s62 motor, og blir sannsynligvis eneste i verden med kompressor ktr når dette blir installert. ligger pent i stuen og venter på noen få deler, så skal dette monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 nei fy faen! gratulerer så mye!!!! dette er helt rått! men som du sier, skjønner ikke hvordan folk ikke får godkjent 2l med b25/b28, da må de ikke ha papirer eller en dritt xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 takk for det trikset er ganske enkelt, og det heter PAPIRARBEID!! hehehehe. for min egeb del, så var det noen mailer frem og tilbake ang alpina, samt noen timer på nett med søking på delenr osv. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 ja det lønte seg jo til slutt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Ikke vær så overlegen når du er ute å kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 må lage lyd og flashe når du ser meg... kan ikke følge med på alle motgående biler hahahaha Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 (endret) sånn, da har vi montertschmiedmann grenrør, magnaflow race catter, schmiedmann x-pipe og magnaflow pottene mine. sattan så lyd det ble, rasp på turtall, stille på tomgang. blir oppmerksomhet nå haha Endret Juni 12, 2016 av D.Toft Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå