-Roger- Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 2011 318d M-sport Først en vask 1988 E30 325i med Hartge motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Gratulerer! Er selv på tur å kjøpe en nesten lik bil, tilogmed samme farge Du har fått med deg idriven da, det har ikke den jeg vurderer. Egentlig ett ganske viktig punkt på utstyrslisten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Gratulerer! Er selv på tur å kjøpe en nesten lik bil, tilogmed samme farge Du har fått med deg idriven da, det har ikke den jeg vurderer. Egentlig ett ganske viktig punkt på utstyrslisten! Fargen er jeg veldig fornøyd med Meget pen, synes den tar seg bedre ut i real life enn på bilder. Var noe av det første damen sa også etter at vi så den første gang. I tillegg virker det som den skal være rimelig grei og holde ren. Idrive er greit å ha ja.. Men den mangler likevel en del utstyr jeg helst kunne tenkt meg! Men men, kjøper man brukt så får man ikke alltid alt hva man vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Gratulerer med pen bil! E90 LCI med M-pakke er bare helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kjøpte selv en 320d 2009 mod prikk lik med lil utstyr men uten harman kardon annlegget!!! Lette lenge men fant ikk:( jeg måtte ut med 350.000 med 21.000 på telleren' får jeg lov å spørre hva du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Pm sendt badsha Denne er også gått 21000km! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Flott bil, LCI og M-sport er absolutt en lekker kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Flott bil, LCI og M-sport er absolutt en lekker kombinasjon Takk for det Fredrik Jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gratulerer med pen bil! E90 LCI med M-pakke er bare helt riktig +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 I dag har eg vasket, polert og byttet dekk på bilen Godt å ha en liten hjelper av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Søt liten sak! Så veldig fin ut, i grunnen Går den bra til 318 å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Søt liten sak! Så veldig fin ut, i grunnen Går den bra til 318 å være? Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen! Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100.. Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Søt liten sak! Så veldig fin ut, i grunnen Går den bra til 318 å være? Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen! Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100.. Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen [ Bilde ] [ Bilde ] flott bil! LCI er så mye penere en pre-lci hvordan hengerfeste kjøpte du? og hvordra? hvar den lett å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Kan tenke meg at det var ganske greit å montere på denne. Mye verre om batteriet er foran iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen! Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100.. Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen [ Bilde ] [ Bilde ] flott bil! LCI er så mye penere en pre-lci hvordan hengerfeste kjøpte du? og hvordra? hvar den lett å montere? Takker Jeg kjøpte det på Hågen.no 5800kr inkl 13 pol ledningsnett og frakt. Kan tenke meg at det var ganske greit å montere på denne. Mye verre om batteriet er foran iallefall. Gikk helt greit å montere! Alle ledninger i bagasjerommet. Men dette kommer an på hvilket utstyr man har. Noen må ligge 2 ledninger frem til dasjbordet. Verste jobben var å demontere bakfangeren. Jeg måtte også bore nytt hull for gjennomføring av ledningsnettet da det hullet som var forhåndsboret var brukt til PDC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå