RubenSørnes Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 245 og 285 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Tenkte 245 foran og 275 bak. Men får ikke dimensjon ihht rulleomkrets og speedometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Fin bil, lurer på om denne kunne ha blitt ganske kul med gule lykter... Sjelden en ser det på E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg HAR faktisk tenkt tanken, men jeg tror faktisk at det er mest 3ere som kler gule lykter. Slik film altså. http://www.icydock.com/sss/m3_yellow_lamp.jpg Her f.eks. Fant ikke noe av E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Pen bil! Tror det hadde blitt råstilig om du hadde fått felgkanten hvit på de felgene det var bilde av her, gjør seg godt til sort senter når bilen er hvit Mangler vel M-sport sideskjørt også, det gjør det lille ekstra Stilig med LCI lys foran og bak! Har selv oppgradert baklyktene på min, og det gjorde seg skikkelig synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Det der tror keg blir snasent! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Det trur jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Hmmm... Interiøret fra gatebil M5'en? Kommer til å bli lekkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Håper du lar eksosen være slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hehe prosjektet innebærer 4 sylindere til Awt så mulig det blir fire rør Lasse: ja det blir meget lekkert tror jeg. Kjenner ingen som trenger svart sportskinn elek.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Rått! Slike prosjekter har jeg sansen for Lekker bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Rått, blir bra detta Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Takk. Jo jeg håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå