Daniel. Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 20 minutter siden, Walkabout skrev: Vil tro at også style 303 fra 7-serien sitter bra. Det gjør de Mr. Erling og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 Er 20' mindre komfortabel enn 19 tommers? Inneforstått med at spørsmålet låter litt som om ''hvor - langt-er tauet'', men du skjønner sikkert hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 (endret) 1 time siden, Mr. Erling skrev: Er 20' mindre komfortabel enn 19 tommers? Inneforstått med at spørsmålet låter litt som om ''hvor - langt-er tauet'', men du skjønner sikkert hva jeg mener? Tja, det vil vel alltid være mer komfortabelt med mer dekk og mindre felg, men er det merkbart? Tviler på at du hadde merket forskjell om det var en blindtest. Er vel en grunn til at 6-serien kommer på 20" som standard tenker jeg. På en bil som det så ville jeg heller vært opptatt av kjøreegenskaper totalt sett (herunder veigrep) og estetikk, og ikke utelukkende komfort, for det er det plenty av uansett. Personlig synes jeg f.eks. min 5-serie ble mye bedre å kjøre på 20" og moderat senk enn 17" og uten senk. 21" synes jeg ble for heavy, men 20" er perfekt kombinasjon om estetikk, komfort og kjøreegenskaper. Spørsmålet blir vel litt slik: Er joggesko mer komfortable enn dressko? Ja, det er de generelt - men ville du gått med joggesko til den nye dressen din fra Armani? Endret Juli 14, 2020 av Walkabout Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet August 7, 2020 Share Skrevet August 7, 2020 Noen som vet navnet på disse felgene? Er det m5 felger? Synes kanten virker brei i forhold til m343 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 7, 2020 Share Skrevet August 7, 2020 Avant Garde M355 kanskje 🤔 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 Klarer noen å se hva slags felg dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 6 minutter siden, Sarevok skrev: Klarer noen å se hva slags felg dette er? Ligner på vossen vfs2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 2 minutter siden, rst026 skrev: Ligner på vossen vfs2 Beklager. Mente vossen vfs1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 (endret) 6 minutter siden, rst026 skrev: Beklager. Mente vossen vfs1 Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? Endret August 18, 2020 av Sarevok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 18 minutter siden, Sarevok skrev: Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? Har vossen hf3 på min x4. Er standard hjulbolter så tror det er det samme på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 30 minutter siden, rst026 skrev: Beklager. Mente vossen vfs1 24 minutter siden, Sarevok skrev: Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? Synes ikke disse lignet helt på Vossen vfs1, men vet ikke hva det er. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 4 minutter siden, E.H.D skrev: Synes ikke disse lignet helt på Vossen vfs1, men vet ikke hva det er. 😄 Ser nå at åpning for hjulboltene så litt spesiell ut. My mistake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 Sikkert ikke noe sjeldent men noen som vet hva disse heter? Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 @Solberg93 er bare BBS LM kopier. Mange som selger/solgte slike. ESR, Varrstoen osv osv. Stawky og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 På 18.8.2020 den 21.17, Sarevok skrev: Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? Ganske sikker på at dette er TSW Bathurst felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå