Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går solgte jeg BMW´en min, så da er det på tide med ny :D Min første bil var en e39, som sikkert de fleste kjenner til, som ble vanvittig flott og som røk fort etter at jeg la den ut for salg. Savner den litt, men gleder meg til ny bil!

Jeg har alltid hatt lyst på en m-bil, så før jeg får stansjonsvogn og unger, vil jeg kjøre litt fra meg. Derfor er jeg nå klar for en bil med litt mer trøkk i. Jeg har tenkt litt på e39 m5, men når man først skal kjøpe noe med litt juice i, tenkte jeg "hvorfor ikke 2-seter?", Z3-m er jo drit tøff!
Etter litt tenking og overtaling av madammen landet jeg på at jeg skulle gå for en z3-m. Jeg vurderte å importere en fra Tyskland, men ville by på en amerikansk versjon som stod i Oslo. Heldigvis fikk jeg den ikke for den prisen jeg ville ha, for det gjorde at jeg ikke kjøpte bilen.

Jeg forhørte meg litt med en i Bergen om import av z3 fra Tyskland, men han fikk overtalt meg til å gå for en annen bil, nemlig z4! Nyere, kulere og råere! Budsjettet ville da bli sprengt, men slik blir det ofte når man kjøper bil.

Jeg har nå funnet en z4 som jeg vil ha, og som mest sannsynlig kommer til Bergen i løpet av 1-2 uker. Bilen var på teknisk kontroll på fredag, og alt ser veldig bra ut! Da kan jeg med 95% sikkerhet annonsere at jeg har bestilt meg denne bilen:

2007 BMW z4 e86
90 000 km
Sportsseter i skinn
Navi
Manuell gir
NYDELIG blå-farge!
Aller best: 3l motor og 265 HK!

Bilder fra selger
42k5enu24pt4kjfoccrr.png
v0s0bxoe0x8jgztnepvc.pnghmdyjfmtv0n4rwv3ac0t.png

Når jeg får bilen vil det komme flere bilder! :D

Skrevet

Wow! Gratulerer med salg av gamlebilen, og DAAMN for en fet ny bil Lasse! Steike :applause:

Ser fram til å se denne på treff ja.. :)

Skrevet

Gratulerer med tøff bil. :)

Tror virkelig ikke du vil angre på denne kontra de andre du vurderte.

...men en ting, man fikk aldri head up-display på Z4. :)

edit: jeg var visst litt for sen der. 8)

Skrevet

Grattis med grombil Lasse! :-D er den som de sier så vil du ikke angre. Du får deg et skikkelig potent leketøy.

Men bytt ut teksten head up med navi heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...