Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for et bra treff og starten på sessongen :applause: . Hadde en herlig tur fra Hamar om Gjøvik hvor vi bare ble flere og flere godbiler i rekka og må si at dette var en bra dag :D

Valle hovin neste helg, så bare å starte klargjøring av bil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra treff og veldig bra oppmøte :) Så bilen din Matsi, må si at den var veldig bra :)

Takk takk. :) skulle bare fått på spacerene bak :P hehe.. Vet ikke om jeg så din :/ var jo så mange der. Å jeg må innrømme at jeg så mest på de spesielle bilene .. :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra treff og veldig bra oppmøte :) Så bilen din Matsi, må si at den var veldig bra :)

Takk takk. :) skulle bare fått på spacerene bak :P hehe.. Vet ikke om jeg så din :/ var jo så mange der. Å jeg må innrømme at jeg så mest på de spesielle bilene .. :P haha

Spacere tror jeg kan bli veldig bra ;) Jeg sto på grusen, lengst bakerst. Ble dirigert ditt :x Må si meg enig at jeg også kikket på de spesielle bilene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott treff, og overraskende mange stemmer, 15stk.

Golfen som ble valgt som peneste originalbil var virkelig flott, men jeg tenkte at vagfolket var innvitert som "gjester" og at det i hovedsak var et bmwtreff, og det var noen veldig gode kandidater der. Feks Larsnord sin 323 og en veldig pen 528i.....sikkert flere og.

Dette er absolutt ikke ment som kritikk, for dette var som sagt veldig morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott treff, og overraskende mange stemmer, 15stk.

Golfen som ble valgt som peneste originalbil var virkelig flott, men jeg tenkte at vagfolket var innvitert som "gjester" og at det i hovedsak var et bmwtreff, og det var noen veldig gode kandidater der. Feks Larsnord sin 323 og en veldig pen 528i.....sikkert flere og.

Dette er absolutt ikke ment som kritikk, for dette var som sagt veldig morro.

Det var et VW og Audi treff i like stor grad som BMW, selvom BMW var i klart flertall. Vi hadde flere kandidater på både fitment og original-premier, men juryen endte opp med å bli enige om å gi Golfen original pris og 330i'en til Magnus fitment-prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...