Fredrik 90 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fint treff i dag, selvom det var bikkjekaldt Fikk utrolige 6 stemmer, selv med gammel original 528i som ikke engang er senket Veldig fornøyd! [ Bilde ] En av de stemmene er fra meg, virkelig velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Og takk for det! Mange hyggelige folk som kom bortom for en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Selv fikk jeg 4 stemmer, godt fornøyd med det! Må jobbe mye med finishen om man skal sanke noen pokal, men morsomt er det lell! Du fikk også en lapp av meg tambur4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk for et hyggelig treff. Fikk satt ansikt på et par biler til og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk for et bra treff og starten på sessongen . Hadde en herlig tur fra Hamar om Gjøvik hvor vi bare ble flere og flere godbiler i rekka og må si at dette var en bra dag Valle hovin neste helg, så bare å starte klargjøring av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Sinnsykt bra oppmøte gøy å se mange av bimmerene jeg kun har sett bilder av har mange bilder som jeg legger ut etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 https://www.facebook.com/media/set/?set ... 942&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Veldig bra treff og veldig bra oppmøte Så bilen din Matsi, må si at den var veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Veldig bra treff og veldig bra oppmøte Så bilen din Matsi, må si at den var veldig bra Takk takk. skulle bare fått på spacerene bak hehe.. Vet ikke om jeg så din :/ var jo så mange der. Å jeg må innrømme at jeg så mest på de spesielle bilene .. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Veldig bra treff og veldig bra oppmøte Så bilen din Matsi, må si at den var veldig bra Takk takk. skulle bare fått på spacerene bak hehe.. Vet ikke om jeg så din :/ var jo så mange der. Å jeg må innrømme at jeg så mest på de spesielle bilene .. haha Spacere tror jeg kan bli veldig bra Jeg sto på grusen, lengst bakerst. Ble dirigert ditt Må si meg enig at jeg også kikket på de spesielle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk for et flott treff, og overraskende mange stemmer, 15stk. Golfen som ble valgt som peneste originalbil var virkelig flott, men jeg tenkte at vagfolket var innvitert som "gjester" og at det i hovedsak var et bmwtreff, og det var noen veldig gode kandidater der. Feks Larsnord sin 323 og en veldig pen 528i.....sikkert flere og. Dette er absolutt ikke ment som kritikk, for dette var som sagt veldig morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Vi er veldig fornøyde! Glad de fleste hadde det morro til tross for kulda Mener Yngve fikk 23 stemmer, vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Takk for et flott treff, og overraskende mange stemmer, 15stk.Golfen som ble valgt som peneste originalbil var virkelig flott, men jeg tenkte at vagfolket var innvitert som "gjester" og at det i hovedsak var et bmwtreff, og det var noen veldig gode kandidater der. Feks Larsnord sin 323 og en veldig pen 528i.....sikkert flere og. Dette er absolutt ikke ment som kritikk, for dette var som sagt veldig morro. Det var et VW og Audi treff i like stor grad som BMW, selvom BMW var i klart flertall. Vi hadde flere kandidater på både fitment og original-premier, men juryen endte opp med å bli enige om å gi Golfen original pris og 330i'en til Magnus fitment-prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252 ... reff/page5 VACN gutta er imponert over hvor mye bimmers det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fikk 23 stemmer tror jeg. Takk til alle som stemte på bilen. Å takk for fine tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå