andrem3 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Det er vel mer som en pute med rygg. Så er kanskje håp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder. Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Kjøp deg E66.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Kjøp deg E66.... Så noen som hadde F01 som familiebil, dog med to barneseter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hadde det bare vært meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder.Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er Ja,det hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... [ Bilde ] Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 De bakre setene er lovlige opp til 15kg tror jeg... og de blir levert den dag idag på alle mercedes e-klasse stv- modeller (s123/124/210/211/212) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... [ Bilde ] Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut. Noen moderne biler har nogenlunde den samme bakre seteraden, men vendt den andre veien. Jeg vet ikke om jeg synes at dette er mer sikkert eller praktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... [ Bilde ] Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut. Noen moderne biler har nogenlunde den samme bakre seteraden, men vendt den andre veien. Jeg vet ikke om jeg synes at dette er mer sikkert eller praktisk... F.eks. VW Touran 7 seter har jo denne løsningen hvor de to som sitter bakerst sitter med hodet inntil bakruta. For meg er dette helt idiotisk og jeg ville aldri satt mine barn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Fifth Gear hadde jo en test med barn i disse setene i en kollisjon med en Opel Zafira. Det så ikke akkurat bra ut for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Synd å si det, men plassproblemer i BMW har gjort at vi har handla 7-seters XC90. 7-seters X5 er altfor dyr. Da er det ikke mange alternativer igjen. Foreløpig er vi kjempefornøyd. Jeg sitter godt i bakerste raden (er riktig nok bare 176), og kunne fint sittet der på langtur. XC90en har også kommet veldig bra ut i elgtesten og kollisjonstester, og en har en god del mer beskyttelse der enn f.eks. i en Touran. Pluss at en slipper å kjøre rundt i en Touran/S-Max/whatever-type-babycontainer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Gubben hadde en V70 med slikt baksete. Jeg ville aldri plassert mine barn i noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder.Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er Ja,det hadde vært supert Det er ca 140cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå