Freakshow Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 15K på lakkpleie er bare 5K fra en brukt kompressor Pluss map. Haha Haha! Vil nok heller prioritere denne [emoji56] får se hva som skjer med 330'n etterhvert [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 (endret) OMG hva skjer nå?! Endret Mars 8, 2016 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Shattered har tvunget deg til å selge lyktene med oransje blink, og kjøpe lykter med hvite blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 They are here! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Trodde du var oransje blinklys-entusiast, jeg, Freak? Endret Mars 9, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 joda han er nok det, bare jeg som skulle pusse de opp og bytte lyktejusterings pinnene på lykta hans Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Vil tro det er pussing/sliping av lykter på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Aaah! Daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 On 8.3.2016 at 23.55, DanielStance skrev: Shattered har tvunget deg til å selge lyktene med oransje blink, og kjøpe lykter med hvite blink hahaha ja det kunne jo faen vært tilfelle! On 9.3.2016 at 12.35, RemyNG skrev: They are here! haha yes they are! On 9.3.2016 at 12.56, Gabz skrev: Trodde du var oransje blinklys-entusiast, jeg, Freak? bytter aldri ut oransje blinklys jeg isåfall med nye oransje On 9.3.2016 at 13.40, RemyNG skrev: joda han er nok det, bare jeg som skulle pusse de opp og bytte lyktejusterings pinnene på lykta hans stemmer det god gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Smak har du ikke i blinklys, i hvert fall Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 fått fiksa tralla nå? 14 timer siden, Shattered skrev: Smak har du ikke i blinklys, i hvert fall oransje blinklys er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 16 timer siden, Shattered skrev: Smak har du ikke i blinklys, i hvert fall idiot xD 2 timer siden, Clutch skrev: fått fiksa tralla nå? oransje blinklys er best neida hu står trygt i garasjen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 (endret) Tenkte det var på tide å klargjøre felgene før nye dekk selv om det er en stund til Anyway! Starta med sonax felgrens, spylte så av. Hadde skum på de, vasket de med kost For så spyle av. Tørke spraye på iron S lot det ligge i 5-10 min, så skum så gå over med wheel woolies så en avspyling. Felgene var ikke veldig skittene men en del asfalt prikker og annet dritt, dette fikk jeg ikke bort. Så dette forsvinner forhåpentligvis med clay i morgen også blir det sv cleaner fluid og sv autobahn ^^ flere bilde i morgen Noen som veit hvordan det er og feste lodd på voksa felger egentlig? Litt skeptisk til å vokse de på innsiden hvis voksen må bort for at loddene skal festes Takk for meg ^^ Endret Mars 18, 2016 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Fine felg . Disse passer perfekt på e39.:). Du får hive felga på og ta noen bilder. Flott jobbbdu gjør på de hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå