awt Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Nå skal jeg "banne i kirka" Jeg sitter faktisk med to M135i logoer i handa etter å ha hentet dem på GS Bildeler idag. Planen min er å bytte ut de stygge Sdrive 35i merkene som er på forskjermene på min Z4. Disse skal da erstattes av M135i logoen, men at jeg selvfølgelig skal ta vekk ett tallet. Dermed vil det stå: M35i Føler jeg har gjort noen upgrades som gjør den mer verdig. Ettermontert full M pakke med mange custom deler, M instrument look, alcantara, senk, eksos, trimming av motor osv. Men det finnes jo selvfølgelig ikke noen Z4 M35i.... Hovedforskjellen her er vel igrunn at du ikke spør om de ser pent/tøft ut, men at du bare gjør det og driter i hva andre mener. Personlig mener jeg dette er litt feil, men så skjønner jeg veldig godt at du vil fjerne Sdrive-merkene, for de ser virkelig ikke bra ut. Jeg har igrunn heller ikke imot om noen f.eks. monterer en S54 i en e46 compact e.l. og kaller den M3Ti, M332Ti, MTi eller noe annet de færreste skjønner noe av. Eller f.eks. Pernezz her inne som bygger en e28 "M530i". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Har ikke E36 318is class 2 M logo på bakluka originalt? Eller tar jeg feil? Du tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Bladet automobil hadde sent 80 tall en reportasje ang. BMW E30 M-tech, konklusjonen da var at tricolor M eksteriørmerker var originalt tilvalg når en kjøpte en ny bil med M sportpakke, og da med baklukemerke og tricolor i grillen. Det var den gang spesifisert at M populært nok stod enten for mekanikk, eller makeup, altså M sport understell eller M sport eksteriørpakke, eller en kombi av begge. Bilene i repotasjen var sorte E30 320i ettersom jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hver sin smak. Om jeg kjøper en bil med emblem på av noe slag blir disse og skiltholdere med forhandlerreklame fjernet så fort som mulig. Hadde jeg hatt råd til M5, M3 osv hadde nok merket på bakluka fått sitte Eneste dekal jeg har likt er 316i på en E30 til en kamerat med 4l V8:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hver sin smak. Om jeg kjøper en bil med emblem på av noe slag blir disse og skiltholdere med forhandlerreklame fjernet så fort som mulig. Hadde jeg hatt råd til M5, M3 osv hadde nok merket på bakluka fått sitte Eneste dekal jeg har likt er 316i på en E30 til en kamerat med 4l V8:) Husker en i BMWCCN hadde 316i merke bak på sin 335 Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Husker en i BMWCCN hadde 316i merke bak på sin 335 Touring! Det synes jeg bare er teit, man blir avslørt av endestussene med en gang og med ett 316 merka da så ser det bare rart ut Men på biler hvor man ikke ser noe enderør eller andre forskjeller så er det jo litt artig, en bekjent av meg hadde en helt original Opel Corsa 1,4 med en trimma Omega motor på 160 hester (tror jeg det var). Den overrasket mange... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nok av idioter med 316 som ettermonterer store stusser og m-merker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nok av idioter med 316 som ettermonterer store stusser og m-merker... Det har du forsåvidt rett i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Bladet automobil hadde sent 80 tall en reportasje ang. BMW E30 M-tech, konklusjonen da var at tricolor M eksteriørmerker var originalt tilvalg når en kjøpte en ny bil med M sportpakke, og da med baklukemerke og tricolor i grillen.Det var den gang spesifisert at M populært nok stod enten for mekanikk, eller makeup, altså M sport understell eller M sport eksteriørpakke, eller en kombi av begge. Bilene i repotasjen var sorte E30 320i ettersom jeg husker. Takker for litt oppegående informasjon rundt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Husker en i BMWCCN hadde 316i merke bak på sin 335 Touring! Det synes jeg bare er teit, man blir avslørt av endestussene med en gang og med ett 316 merka da så ser det bare rart ut Men på biler hvor man ikke ser noe enderør eller andre forskjeller så er det jo litt artig, en bekjent av meg hadde en helt original Opel Corsa 1,4 med en trimma Omega motor på 160 hester (tror jeg det var). Den overrasket mange... Du tar feil, jeg så en e92 jeg trodde var 335i grunnet stussene, men det var en 316 Hvorfor kan da folk ikke gjøre det omvedt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Husker en i BMWCCN hadde 316i merke bak på sin 335 Touring! Akkurat det har jeg litt respekt for. Det synes jeg bare er teit, man blir avslørt av endestussene med en gang og med ett 316 merka da så ser det bare rart ut Det spørs om du ikke overvurderer kunnskapen folk flest har om endestusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Omvendt dekaltrimming er kult, men må være noe ekstra under panseret for at det skal være noe vits. Man setter ikke 316-emblem på en 320, men er det den største motoren bilen ble levert med evt S-motor, 2JZ e.l i vanlig kaross er det stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Du tar feil, jeg så en e92 jeg trodde var 335i grunnet stussene, men det var en 316 Hvorfor kan da folk ikke gjøre det omvedt? Som CrZyWiz påpekte over her så finnes det nok av idioter som bygger om til 335 endestusser på en 316, noe jeg forsåvidt var enig i. Les igjennom tråden FØR du poster... Bygge 335 om til 316 eksos..? Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Husker en i BMWCCN hadde 316i merke bak på sin 335 Touring! Akkurat det har jeg litt respekt for. Det synes jeg bare er teit, man blir avslørt av endestussene med en gang og med ett 316 merka da så ser det bare rart ut Det spørs om du ikke overvurderer kunnskapen folk flest har om endestusser. Folk har ikke peiling! Jeg har kjørt en del i en E92 335 med 320d merke bakpå. I Trondheim kom det en løpende å ba meg slutte å fylle bensin, jeg hadde jo diesel... På vei fra Trondheim var det en s40 med xenon i tåkelys osv som absolutt skulle kjøreomkamp, ham forsto at det ikke var 320d. Det dumme var at samboeren min da satt med en håndholdt GPS i hånden!!!fikk høre det! I Oslo møtte jeg en lik cab, de fulgte etter meg å blinket og tutet. Stoppet for å høre hva det var, de lurte på hvor anlegget var fra, de hadde også en 320d, men ville ha den samme lyden... Bilen ligger nå tilsalgs, vi har fått 10 henvendelser grunnet 320d merket. Vi må photoshope det bort.... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=40402445&reference=2013/3/vertical-3/15/5/404/024/45_1344922802.jpg Du tar feil, jeg så en e92 jeg trodde var 335i grunnet stussene, men det var en 316 Hvorfor kan da folk ikke gjøre det omvedt? Som CrZyWiz påpekte over her så finnes det nok av idioter som bygger om til 335 endestusser på en 316, noe jeg forsåvidt var enig i. Les igjennom tråden FØR du poster... Bygge 335 om til 316 eksos..? Neppe Det er noen som vil det også. Jeg importerte en 550ix til en av mine beste kunder, den hadde msport spoiler, 550 merke bak og xdrive på siden. Vi måtte fjerne alt og han ville også at vi skulle sparkle igjen fangern så man bare så potta på den ene siden. Da satt jeg ned foten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Vedr. omvendt dekaltrimming. Dette er tøft: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå