Gå til innhold

Den lille bilrelaterte TV-serie-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det var imidlertid en ganske fin episode ("02" er alltid spennende), men jeg vet ikke om jeg helt liker at serien har flyttet til US of A. Det gjelder helt andre premisser der borte når det gjelder antall biler, tilstanden på bilene og ikke minst prisen på bilene... :-s

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de er borte, men det var vel igrunn forventet.

Grunnen til at de har flyttet er å kunne filme flere episoder i løpet av et år. Episodene fra USA er filmet i vinterhalvåret, noe som visstnok ikke gikk i England. Neste sesong (som blir filmet i England) er allerede under innspilling og kommer på TV til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvorvidt det er noe i disse ryktene aner jeg ikke, men jeg kan aldri tenke meg at disse får til den samme kjemien.

 

Ryktene i England går nå på at BBC allerede har plukket ut sin nye programledertrio til neste sesong av Top Gear.

 

Jeg ser for meg dette ender i katastrofe om målet er å følge i de samme fotsporene, og at det må en konseptendring til om at ting skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skal i såfall gi de en eneste sjanse, jeg skal se ett program. Liker jeg det ikke så er Top Gear over fot min del, med unntak av Top Gear Usa som jeg synes er greit nok.

Men vi får håpe den gamle gjengen finner på noe sammen, ville være rart at de bare ga seg sånn rett uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at de har noe nytt på gang. Men rykter sprer seg jo som ild i tørt gress på Internett.

Nja, både Hammond og May har blitt sett komme til Clarksons hus flere ganger så noe har de nok på gang :) De har jo selv tidligere sagt at de ikke har noen sosial omgang sammen privat da de tilbringer mye tid sammen under innspilling. Så det kan jo være de bare holder kontakten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det som mest sannsynlig er siste episode av Top Gear slik vi kjenner det i dag ble sendt nå i kveld. Har ikke sett den selv enda, og jeg visste egentlig ikke den skulle komme så fort heller, før jeg plutselig så at den fantes. :)

 

Sesong 22, episode 8 for de som måtte lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som mest sannsynlig er siste episode av Top Gear slik vi kjenner det i dag ble sendt nå i kveld. Har ikke sett den selv enda, og jeg visste egentlig ikke den skulle komme så fort heller, før jeg plutselig så at den fantes. :)

 

Sesong 22, episode 8 for de som måtte lure.

Episode 8? De rakk jo bare å lage 5 episoder før de ble tatt av lufta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble nok sendt syv episoder, av totalt ti. :)

Okei, når jeg tenker etter så var det vel sånn ja. Husker bare at sesongen ikke ble ferdig, men tenkte ikke på at denne sesongen skulle inneholde 10 episoder og ikke 6-7 slik som tidligere :)

Spennende da, så gjenstår det bare å glede seg til gutta dukker opp med nytt show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Overhaulin' har begynt igjen og første episode har ingen mindre enn Amber Heard (eier av en '68 Mustang) og forloveden hennes, Johnny Depp. Hun er vel 29 og han 53. Hehehe. Ble litt overrasket av å se såpass rike mennesker i denne serien, men det er vel til for alle :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hva synes folket om nye Top Gear da?

Har nettopp sett første episode av den nye varianten og jeg sitter med veldig blanede følelser. Jeg vet ikke helt om jeg likte det, eller om jeg gidder å se det igjen. De har kopiert alt for mye ifra det gammle Top Gear, hele opplegget. Til og med introduksjonen av The Stig, kræsje i hverandre og mobbing Reliant Robin (som var Clarksons verk). Kjendis delen har de gjort helt ulogisk, ikke lenger noen billig bil men en rallybil og en rally del av banen...hva er vitsen? Synes også han Chris fyren er slitsom, for mye roping og bråk. Trodde ikke jeg skulle si det men Jeremy er en mye bedre og mer behagelig programleder. 

Men Matt LeBlanc synes jeg var bra, og jeg synes forsåvidt bilinnholdet er bra og interessant. Gleder meg fortsatt mest til at gamlegjengen er tilbake :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...