Thewiz Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Nettopp sett del 1 og 2 av Top Gears siste tur. Sjokkert over hvordan folk kan oppføre seg bare pga et skiltnummer. Makan til apekatter! Slutten på filmen ble helt ødelagt på grunn av disse idiotene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 hvor kan denne streames? Orker ikke en viss ulovlig bukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 hvor kan denne streames? Orker ikke en viss ulovlig bukt.... Googlet og fant denne, men det spørs hvor lenge det blir liggende på Vimeo. http://topgearspecials.com/top-gear-season-22-patagonia-special-part-1/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Takk Begge episodee ligger klart der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Googlet og fant denne, men det spørs hvor lenge det blir liggende på Vimeo. http://topgearspecials.com/top-gear-season-22-patagonia-special-part-1/ Takker... og for de som vil ha en litt mer utvidet beskrivelse av V8 motorens prinsipper kan jeg anbefale denne artikkelen... http://bimmers.no/page/articles.html/_/bimmers/bmw-og-rekkeseksere-%E2%80%93-en-kort-motorteknisk-gjen-r53?st Du verden så fin konstruksjon Porsche 928 egentlig var. Jeg savner min gamle når jeg ser denne episoden av Top Gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Som nevnt begynner Top Gear med sin 22. sesong 25. januar, og i den forbindelse har de gitt ut en litt morsom "reklame". Ellers så finnes også denne teaseren som kom for noen uker siden: Shattered og q1337 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 I forbindelse med kommende sesong av Top Gear hadde BBC en "live event" på YouTube i går med litt ting og tang ang. Top Gear og den nye sesongen. Vel verdt en titt. Det kan vel også nevnes at Garasjen er tilbake på Viasat4, og for de som ikke har denne kanalen ligger alle episodene ute på Viasat4Play. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Noen som vet hvor man kan streame første episode av Top Gear sesong 22? Gidder ikke å laste ned og styr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Skulle ikke de vises "direkte over hele verden samtidig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 ...utenom Norge der det blir sendt om tre måneder grunnet oppstart av en eller annen BBC-kanal mener jeg å ha lest. Usikker på om NRK sender det grunnet dette, de pleier vel å ligge en uke eller to bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Da er vi tilbake til "hvor kan dette streames"? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravat Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hvorfor ikke bare laste det ned? Jeg fant den ihvertfall på x Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Popkorn tid på engelsk finner man mye på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Fifth Gear har returnert, og ny sesong har akkurat startet. Her er en liten preview, og legg merke til at Chris Harris er med som gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Leste et eller annet sted (Tiff på Twitter??) at Chris skulle være med ja. Kaprer 5th Gear han så klarer de endelig å ha stor tiltrekningskraft blant publikum. CH sluttet i Drive og selvstendige kanalen hans (som jeg har stor tro på, fordi han kan lage videoene akkurat slik han ønsker nå, uten innspill fra diverse sjefer) får fortsatt hundretusenvis av seere hver gang han legger ut video. Blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå