Gå til innhold

Bimmers.no 10 år i dag!(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis til Bimmers :P

Husker godt da jeg registrert meg ja. Da var det vel Gunnar, Hagenisse og meg. Husker første innlegg jeg hadde var noe med en Volvo V40 av alle ting. :lol:

Mener kanskje det var Nissen som var Volvofan i den tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... som tiden flyr og godt observert awt. Dette var jo egentlig veldig morsomt. Grattis til Gunnar og alle oss andre... :happybday:

22 april 2003 (fra den gangen bimmers.no het bmwguiden.no)

6pabu9ot0nsa4jzidrz7.png

6 mai 2003 (det var ikke mye trafikk i forumet den første tiden, men såvidt jeg forstår hadde det vært både nedetider og div. tekniske problemer)

jtdkejtvd1wegew42yhp.png

http://archive.org/web/web.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg begynte å lese her i 2003 at forumet fortsatt var "touch and go" og måtte blåses litt liv i fra tid til annen. Gunnar jobbet ihvertfall veldig hardt for å få forumet til å fungere. Mye poster om løst og fast siden det ikke var så voldsomt variert kompetanse i begynnelsen.

Jeg husker iallfall at jeg for alvor begynte bruke bimmers etter et voldsomt registerreim ras i januar 2005, da jeg hadde blitt tipset av siden fra en kompis et par år tidligere. På sett og vis ble forumet en pådriver for at jeg ble E30 eier mot slutten av 2004 :D Og siden da har jeg aldri sett meg bakover med angerende øyne! 8)

Gratulerer bimmers.no :clap: Jeg håper virkelig jeg får oppleve 20 år jubileet også!

Husker godt de evindelige diskusjonene med P.I.B, Gunnar, Fredrik, Kjell Rune, M6 Bjørn, hagenisse, Balleknalle, Saltkjelen m.fl hvor halvparten var uenig med hverandre, spesielt i spørsmål om orginalt vs uorginalt.. :lol: Husker spesielt da videoen til Kjell Rune med M3 Turbo Warsteineren fikk halve BMWCCN forumet til å få hjerteinnfarkt.. :mrgreen:

Det har også ikke manglet med skøyerhistorier her inne, de fleste har kommet og gått. "Dreiemoment vs effekt" anyone? :lol::lol:

Husker også da visse konservative brukere fra BMWCCN begynte å innta bimmers, da førstnevnte var nede (for n' gang) og klinjen det skapte mot det ganske så liberale styling og turbo-samfunnet som var her inne. Det var ren underholdning til tider.. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...