awt Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Såvidt jeg kan se er første bruker, samt innlegg skrevet 25. mars 2003, noe som gjør at Bimmers.no faktisk er hele ti år i dag. Isåfall, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg registererte meg selv her for 10 år siden:) hjelp som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulere til bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Grattis til Bimmers Husker godt da jeg registrert meg ja. Da var det vel Gunnar, Hagenisse og meg. Husker første innlegg jeg hadde var noe med en Volvo V40 av alle ting. Mener kanskje det var Nissen som var Volvofan i den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 I alle dager! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Morro! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jøss... som tiden flyr og godt observert awt. Dette var jo egentlig veldig morsomt. Grattis til Gunnar og alle oss andre... 22 april 2003 (fra den gangen bimmers.no het bmwguiden.no) 6 mai 2003 (det var ikke mye trafikk i forumet den første tiden, men såvidt jeg forstår hadde det vært både nedetider og div. tekniske problemer) http://archive.org/web/web.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ikke dårlig observert awt! Grattis til Gunnar, Bimmers.no og alle oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer! Ser at jeg har vært medlem vel 6 år selv, tiden går fort ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Husker da jeg begynte å lese her i 2003 at forumet fortsatt var "touch and go" og måtte blåses litt liv i fra tid til annen. Gunnar jobbet ihvertfall veldig hardt for å få forumet til å fungere. Mye poster om løst og fast siden det ikke var så voldsomt variert kompetanse i begynnelsen. Jeg husker iallfall at jeg for alvor begynte bruke bimmers etter et voldsomt registerreim ras i januar 2005, da jeg hadde blitt tipset av siden fra en kompis et par år tidligere. På sett og vis ble forumet en pådriver for at jeg ble E30 eier mot slutten av 2004 Og siden da har jeg aldri sett meg bakover med angerende øyne! Gratulerer bimmers.no Jeg håper virkelig jeg får oppleve 20 år jubileet også! Husker godt de evindelige diskusjonene med P.I.B, Gunnar, Fredrik, Kjell Rune, M6 Bjørn, hagenisse, Balleknalle, Saltkjelen m.fl hvor halvparten var uenig med hverandre, spesielt i spørsmål om orginalt vs uorginalt.. Husker spesielt da videoen til Kjell Rune med M3 Turbo Warsteineren fikk halve BMWCCN forumet til å få hjerteinnfarkt.. Det har også ikke manglet med skøyerhistorier her inne, de fleste har kommet og gått. "Dreiemoment vs effekt" anyone? Husker også da visse konservative brukere fra BMWCCN begynte å innta bimmers, da førstnevnte var nede (for n' gang) og klinjen det skapte mot det ganske så liberale styling og turbo-samfunnet som var her inne. Det var ren underholdning til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Bimmers <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ikke værst at noen fikk det med seg da. Det gjorde ihvertfall ikke jeg. Gratulerer til Gunnar og Bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå