spruddel Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Se her ja, dette var skikkelig bil Sigurd! Gleder meg til å se på denne på diverse treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 [Med tanke på jeg fortsatt er student... "Javel, og hva gikk så ditt studielån til å i år da?" "Jo det gikk til en Alpina" Fornuftig brukt Pleier ikke disse pengene egentlig gå til festing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Litt av noen smykker denne bilforhandleren hadde stående da! Og gratulerer med en utrolig pen og sjelden e34! Fortell litt om hvordan du synes bilen er da? Er enormt med krefter i bilen, var verdens raskeste automatdrevete limousin i 1995. Når en cruiser i 180, så ligger den kun så vidt over 3000rpm. Brommingen fra V8'n er jo også helt rå da Kunne kjøpt raskere bil for samme summen, men er en spesiell følelse å kjøre en sjelden Alpina Kan jeg tenke meg selv om jeg foretrekker manuell går vel bedre enn e34 m5 3.8 også de her..? Hvor langt er bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Gratulere med grombil! Smilte vel hele veien hjem vil jeg tro Du for legge ut flere bilder å update oss litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Litt av noen smykker denne bilforhandleren hadde stående da! Og gratulerer med en utrolig pen og sjelden e34! Fortell litt om hvordan du synes bilen er da? Er enormt med krefter i bilen, var verdens raskeste automatdrevete limousin i 1995. Når en cruiser i 180, så ligger den kun så vidt over 3000rpm. Brommingen fra V8'n er jo også helt rå da Kunne kjøpt raskere bil for samme summen, men er en spesiell følelse å kjøre en sjelden Alpina Kan jeg tenke meg selv om jeg foretrekker manuell går vel bedre enn e34 m5 3.8 også de her..? Hvor langt er bilen gått? På papiret har de lik antall hk, men 4.6'n har mer nm så er vel raskere opp i fart Råååå bil! Dette er drømmen for meg sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Gratulerer med heftig gromvogn Morsomt at du legger ut info om turen og bilder er alltid morsomt og bla gjennom med tilhørende tekst! Regner med det er en spesiell følelse og kjøre en slik bil, når man vet hvor få eksemplar som finnes. Som du sier, man kunne kjøpt en bil med mere maskin for samme prisen, men det hadde uansett ikke blitt "riktig" om det er denne som tilfredstiller ditt behov for kjøretøy. Gleder meg til og følge med på denne, og skal bli fint å se hvordan den blir med dekor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 gratulerer med konge e34 dette må være drømme e34n så utrolig støken ut. herregud så mye fett han hadde på lager han duden Mulig du har nevnt det uten at jeg fikk det med meg lengre opp, men har du planlagt skilter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 [Med tanke på jeg fortsatt er student... "Javel, og hva gikk så ditt studielån til å i år da?" "Jo det gikk til en Alpina" Fornuftig brukt Pleier ikke disse pengene egentlig gå til festing? Haha, kan jo ikke være fornuftig med pengene hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Litt av noen smykker denne bilforhandleren hadde stående da! Og gratulerer med en utrolig pen og sjelden e34! Fortell litt om hvordan du synes bilen er da? Er enormt med krefter i bilen, var verdens raskeste automatdrevete limousin i 1995. Når en cruiser i 180, så ligger den kun så vidt over 3000rpm. Brommingen fra V8'n er jo også helt rå da Kunne kjøpt raskere bil for samme summen, men er en spesiell følelse å kjøre en sjelden Alpina Kan jeg tenke meg selv om jeg foretrekker manuell går vel bedre enn e34 m5 3.8 også de her..? Hvor langt er bilen gått? Litt usikker på hva som faktisk er raskest av 3.8 og denne. Får teste på en stripe med noen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 gratulerer med konge e34 dette må være drømme e34n så utrolig støken ut. herregud så mye fett han hadde på lager han duden Mulig du har nevnt det uten at jeg fikk det med meg lengre opp, men har du planlagt skilter eller? Kommer ikke første sommeren hvertfall, men kommer nok etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Litt usikker på hva som faktisk er raskest av 3.8 og denne. Får teste på en stripe med noen en gang Stiller opp jeg e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Flott bil sigurd:-) slå på tråden om du er ute ikveld a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 åh drømmen det der, nyyt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Haha, kan jo ikke være fornuftig med pengene hele livet I mitt syn så kunne ikke dette vært en mer fornuftig pengeplassering. Du får masse bruksglede og du får garantert pengene igjen når du skal selge en gang, i hvertfall om du holder den så original som mulig og får skilter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Etter å ha sett og prøvd bilen til sigurd, kan jeg ikke si annet enn ett smykke på 4hjul:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå