E.H.D Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Så ikke akkurat så veldig vintermodus ut den der! Så utrolig bra ut med spacere Er litt spent på hvordan det blir med så lav front hvis det skulle komme mye snø, men vi er jo ikke plaget av det her på Karmøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Dårlig med bilder nå vinterstid, men tok et idag etter julevasken. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Ikke så ofte bilen er ren etter å ha kjørt i snøværet her, så måtte ta noen bilder. Runey, Frode D, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hvordan fungerer hakka R2 synes du? flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Hvordan fungerer hakka R2 synes du? flotte bilder! Nå bor jeg på kysten på sørvestlandet med lite snø og mye salting denne vinteren så min erfaring med de på vinterføre er begrenset. Men på det lille av snø og is som har vært har jeg ikke hatt problemmer med å komme frem, kanskje litt dårlig tracktion der det var litt dyp og oppkjørt snø på nullføre. På vått og tørt føre er de meget støysvake uten antydning til sporing, men så klart veldig myke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Så rå den bilen din, til og med i vinterdrakt. Hvordan er de hakka dekkene...har hørt de er så myke på våt/tørr vei at antispinn/sladd blinker lett? Selv kjørte jeg michelin x-ice på min, de var jeg meget fornøyd med på vått/tørt slik vi har 95% av tiden på vestlandsvinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Så rå den bilen din, til og med i vinterdrakt. Hvordan er de hakka dekkene...har hørt de er så myke på våt/tørr vei at antispinn/sladd blinker lett? Selv kjørte jeg michelin x-ice på min, de var jeg meget fornøyd med på vått/tørt slik vi har 95% av tiden på vestlandsvinter Hakka dekkene er jo myke, men synes ikke det er så mye blinking. Jeg hadde jo også Michelin x-ice på e90, og synes ikke Hakkaene er noen mykere enn de. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Flott bil må jeg si! Må være broren til min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 lækker bil! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Fet vogn! Hvordan monteres den lille "vingen" på bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Fet vogn! Hvordan monteres den lille "vingen" på bagasjerommet? Limt med Betalink lim. Dette er limen som BMW selger med deler som limes på bilen. Skal delen tas av igjen er det best å bruke dobbelsidig tape. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Dette er perfeksjon rullende på hjul. Har du sett...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Snasene di bilene her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Ikke noen hemmelighet at jeg liker OEM karbonfiber, så da blir det snart monterting av nye CF speilhus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Fikk bare tatt et bilde av CF speilhuset på ene siden før det ble mørkt idag. awt og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå