Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Fra en liten tur opp på Haukeli. Har ikke vært der om vinteren på lenge så jeg hevet bilen med ett par cm for sikkerhetsskyld. Var litt spent på vinterdekkene (Nokian R2 245/40/19). men de funket utmerket.  :smile:

 

attachment.php?attachmentid=1135406&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1135407&stc=

Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har du festet skiltet med dobbeltsidig teip eller med borrelås, eventuelt noen typer å anbefale?

Kommer til å fjerne skiltholderne nå til våren jeg også, så interessert i å høre hva som er beste løsninger for å feste skiltene :)

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på borrelås, men ser for meg at det blir større glipe med borrelås enn med tape.

Hva slags tape var det du brukte, EHD, og er du fornøyd med det? :)

Når det gjelder feste av skiltet foran, så brukte jeg bare dobbeltsidig teip. Merket på teipen er tesa, det står at den er 'ultrastrong' og holder 100kg/m.

 

Hadde egentlig tenkt å bruke borrelås teip som andre her inne, men fant ikke 3M dual lock i butikken da jeg skulle kjøpe, og de som fantes så ganske tykke ut.

Jeg ble da redd det skulle ble for stor glipe mellom skiltet og fanger ved bruk av borrelås, så jeg kjøpte heller dobbeltsidig teip.

 

Teipen min bygger bare et par mm og skiltet sitter godt fast.   :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder feste av skiltet foran, så brukte jeg bare dobbeltsidig teip. Merket på teipen er tesa, det står at den er 'ultrastrong' og holder 100kg/m.

Hadde egentlig tenkt å bruke borrelås teip som andre her inne, men fant ikke 3M dual lock i butikken da jeg skulle kjøpe, og de som fantes så ganske tykke ut.

Jeg ble da redd det skulle ble for stor glipe mellom skiltet og fanger ved bruk av borrelås, så jeg kjøpte heller dobbeltsidig teip.

Teipen min bygger bare et par mm og skiltet sitter godt fast. :smile:

Tar du av skiltet ved vask eller? Er det sjans for mye skitt som samles bak dersom ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du av skiltet ved vask eller? Er det sjans for mye skitt som samles bak dersom ikkje?

Har ikke tatt skiltet av siden jeg teipet det på i fjor sommer. Tar det muligens av når jeg skal ta vårpussen på bilen og teiper på nytt.  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har lenge gått å tenkt på å oppgradere kartet til navigasjonen, og da jeg så det var nettopp kommet nytt kart for NBT (Europe Next 2015-2) så lastet jeg ned kart og bestilte FSC kode.  :smile:

Noen nye veger var kommet med, men ikke alle som jeg hadde håpet. 

 

attachment.php?attachmentid=1169160&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tunellen kommet med nå?

Ja, tunnelen er med.  :smile:

Og av andre lokale endringer så er også "nye" vegkrysset (der vestre veaveg møter austre veaveg på Vea er med og nye rundkjøringen på Bø er med.

 

Men ny vegen fra Norheim til Raglamyr er fremdeles ikke med. :sad:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sagt til meg selv at jeg ikke gidder å oppgradere før tunellen er med. :)

 

...men utrolig merkelig at Norheim - Raglamyr ikke er med, den veien er jo noen år etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...