sveigis Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Vannvittig fin bil dette:). Bmw F10 er noe av det fineste som går på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Her er noen bilder etter vårens shinings. Fant ut at det holdt med en 1-stegs polering etter denne vinteren, så polerte med Menzerna PF2500, og la på Collinite 476s voks. BimmerFan!, bmwZ, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Enormt pent uten tvil. Felga på bilen og senken på denne gjør den utrolig agressiv og rå. Er Collinte 476 like lett å jobbe med som 845en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 1 minutt siden, sveigis skrev: Enormt pent uten tvil. Felga på bilen og senken på denne gjør den utrolig agressiv og rå. Er Collinte 476 like lett å jobbe med som 845en? Har ikke prøvd andre produkter fra Collinite, men har erfart at 476 voksen ikke bør ligge for lenge før den buffes av, så jeg legger bare på et panel eller to av gangen før jeg buffer av. I så måte er nok Swisswax enklere i jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 1 time siden, E.H.D skrev: Har ikke prøvd andre produkter fra Collinite, men har erfart at 476 voksen ikke bør ligge for lenge før den buffes av, så jeg legger bare på et panel eller to av gangen før jeg buffer av. I så måte er nok Swisswax enklere i jobbe med. Akkurat. Jeg kjøpte en flaske med Collinite 845 og har testet den og den er veldig grei å jobbe med synes jeg . Og ikke minst Collinite produktene gir hvertfall blank bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Veldig fine bilder som vanlig! Ser strøken ut! Hvordan er lakken å jobbe med? Hard/myk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 24 minutter siden, Gorg skrev: Veldig fine bilder som vanlig! Ser strøken ut! Hvordan er lakken å jobbe med? Hard/myk? Polerer bare egen bil, så om lakken er hard eller myk vet jeg ærlig talt ikke, har ikke sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 (endret) 2 timer siden, E.H.D skrev: Nydelig denne! Ang voks; før jeg kjøpte min så ble den kjeramisk lakkbehandlet (Drop off). Er det noe i veien for at jeg kan legge voks på min da? Hører folk sier så forskjellig.... Endret Mai 15, 2016 av Soleim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Innertier som alltid denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 12 timer siden, Soleim skrev: Nydelig denne! Ang voks; før jeg kjøpte min så ble den kjeramisk lakkbehandlet (Drop off). Er det noe i veien for at jeg kan legge voks på min da? Hører folk sier så forskjellig.... Hør på http://detailersclub.no der er det mange som kan hjelpe deg BMW pleier som mange andre tyske biler å ha veldig hard lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Skader vel ikke med noen flere bilder. Haug, mslello, Evenol og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Som vanlig serverer du upåklagelige bilder av en alltid fotogen F10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Nå, StigJ skrev: Som vanlig serverer du upåklagelige bilder av en alltid fotogen F10 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå