Gå til innhold

Hvor fort går bilen evt hvor fort har du kjørt bilen tråden

littlep
 Share

Anbefalte innlegg

CA 280 med 330ci ESS stage1.. :) Aner ikke hvordan for den skal ikke gå stort mer enn 250 mtp utveksling.. Dette var målt med GPS forøvrig! Hadde mer å gi faktisk. Lå vel på 5700rpm-ish.

Sjåføren som var pysete.. :lol: AUTOBAHN før noen sier noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyeste jeg har vært i er 270 med M5'n, her også på kontrollerte og fine omgivelser "am das Autobahn", den er elektronisk sperret her.

Eller har jeg jo hatt den i litt hastighet rundt rudskogen, men ikke fart som har vært i fokus da :P

Kan også nevne at dette føltes helt naturlig ut, meget behagelig (nesten skummelt behagelig) i slike hastigheter, omtrent som å kjøre i paroghundre på norsk motorvei!

thumbs ut for autobahn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 203 på GPS'en med en 2011 Audi A4 2,0 TDI 120hk mellom Berlin og Rostock, og ca 210 på speedometeret på min F21 116i på samme strekningen, og da ville den trengt ganske laaaang tid for å klare noe særlig mer..

Den samme Audien klarte vi å få opp i 213 på GPS mellom Wolfsburg og Berlin, men da hadde vi litt nedoverbakke og sola i ryggen samt at vi var veldig sultne alle 4 i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tok 245km/t på nåla med BMWen i helga. Hadde nesten 6000rpm da, og ikke særlig mer å gi.

I dag ble jeg jommen meg overrasket. Vanligvis har bilen gitt seg på i underkant av 245km/t på flatmark, men i dag bånnet den speedometeret på 250 km/t og fortsatte å øke. Dette var til og med i svak oppoverhelling i en lang høyresving. Kjørte også fra en rød VW Scirocco som yppet seg...Så en god kveld med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg har gjennomført en marginal nedgradering når det gjelder topphastighet, men om jeg kommer til å merke en nedgang fra 205 Km/t til 175 Km/t er et annet spørsmål. Jeg tror først og fremst at nedgraderingen er av teoretisk interesse... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en som prøver toppfarten på bilene mine, men men..

Chrysler Stratus (Mine foreldre sin gamle) hadde jeg i 206 og tror ikke det var mer å hente i den...

BMW E30 325i (min gamle) hadde jeg i 180, hadde mer å gå på, men forholdene satt en stopper.. Dette var en ombygd 323i og chipet, hadde 187 hk hvis jeg ikke husker heeelt feil. Lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 260km/t med MB CLSen i Tyskland på vei opp til Norge, etter å ha hentet den der. Vmax er fjernet sammen med litt trim på bilen, så skal den gå rundt 320km/t på GPS. Brabus versjonen gjør jo 362km/t, rimelig fort i en stor sedan :grin: Men man skal ha baller for å kjøre sånne hastigheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...