Simennzz Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Gamlebilen til salgs hos Bavaria: http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42348801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Fikk felgene i posten idag! Fikk såvidt plass i bilen, men det gikk Felgene er av typen BC Forged hb29, 20" og mener de to-delt smidde. Står på 275 bak og 245 foran. Skal på jobbtur til Kristiansand igjen, og når jeg kommer hjem skal jeg til Bergen, så rekker ikke få satt de på før om noen uker.. Har også fått H&R senkefjærer, grøftelys-pærer i hvitt, M-Performance list i bilens farge, og shadowline lister, som ligger klare på vent. Fikk også med LED pærer til blinklysene med de andre lysene, men trodde det var LED allerede? Usikker på hvorfor jeg fikk de (om noen vil ha de gi en lyd) Har stuet alt inn på gjesterommet til jeg får satt det på. Kan legge ut bilde av bilen det stod på før jeg kjøpte de imens. Felgene er helt strøkne og har ikke et kakk i seg engang, er ca 90% igjen på dekkene som stod på, som er av merket Hankook Ventus V12, som han sa at både han og kompisene med superbiler brukte på alle bilene sine.. Så håper de skal være bra mtp sporing og dekkstøy, da original-dekkene som allerede er på er imponerende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg har akkurat samme felger til min F10 bare i 21" og er super fornøyd:-) gratulerer med godt valg av felgerB-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg har akkurat samme felger til min F10 bare i 21" og er super fornøyd:-) gratulerer med godt valg av felgerB-) Se der ja! Flotte felger på flott bil! 21" ser unektelig mye penere ut, men bestemte meg for å ha litt å gå på Håper bare fargen på felgene mine passer godt på bilen, de er litt lysere enn hva bildet sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Grattis, de så iallfall bra ut på den hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Råe felger! Gleder meg til og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Gleder meg til å få de på når jeg kommer meg hjem igjen! Er på sørlandet og jobber, og nyter det fine været! Og hvordan nyte det bedre ved å vaske bilen (beklager mobil bilder igjen!) Sopihop reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Vinge, h&r senkesett (har ikke satt seg helt enda), felger og shadowline lister montert! Tok noen raske bilder ut døra: flonoen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ble helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Fytti det ble rått! Elsker at du har en skikkelig farge på bilen din Skal du ha shadowline på dørhåndtak og blinklys også? Edit: Visste vel egentlig at du hadde kjøpt til blinklysene allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 damn.... skulle ønske min var rød også... så jævlig kul denne ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Denne ble helt riktig nå så sykt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ble faktisk veldig stilig med de felgene. Tommel opp! Kunne kanskje vært ørlite lavere fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Dette ble jo fantastisk bra! De mørke felgene og shadowline ble helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå