Mortenej Skrevet Mai 3, 2023 Share Skrevet Mai 3, 2023 Style 5 blir klassisk og tidsriktig på denne. Lekkert, skulle bare fått senter deksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2023 18 timer siden, Mortenej skrev: Style 5 blir klassisk og tidsriktig på denne. Lekkert, skulle bare fått senter deksler De passer absolutt bra på ja, og hvis noen har tips til om det går an å få dekslene til å passe så tar jeg gjerne imot det 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2023 Det er en tid for alt, og nå kan denne bli din 😉 https://www.finn.no/322572613 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 11 år har gått siden jeg kjøpte e28’n. Det har vært gode år, med mange minner, fine kjøreturer, stemning og masse kos. Godt å kunne selge en bil videre med slik «bagasje» selv om det er en smule vemodig også. Ny eier vet hva han har kjøpt og har litt jobb med sveiseapparatet, men forhåpentligvis blir bilen å se på veien fremover også 😊 mslello, StigJ og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 Gratulerer med salg 😊 Denne bilen er absolutt verdt å gi et verdig liv videre ,så godt ny eier bretter opp ermer og tar et tak . En fun fact her var et en venn av meg snuste litt på denne når den lå på Finn. Han hadde helt lik i perioden 1989 til 1994 og fikk liksom aldri glemt den. Men selvsagt så er der alltid ei kjerring som skal ødelegge 😅😅og han var her nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 34 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med salg 😊 Denne bilen er absolutt verdt å gi et verdig liv videre ,så godt ny eier bretter opp ermer og tar et tak . En fun fact her var et en venn av meg snuste litt på denne når den lå på Finn. Han hadde helt lik i perioden 1989 til 1994 og fikk liksom aldri glemt den. Men selvsagt så er der alltid ei kjerring som skal ødelegge 😅😅og han var her nå . Vi satser på det. Er mange biler til salgs og markedet har vært vrient for denne hvert fall. Skjønner at folk ikke kan handle i tide og utide 😜 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 4 minutter siden, norbakken skrev: Vi satser på det. Er mange biler til salgs og markedet har vært vrient for denne hvert fall. Skjønner at folk ikke kan handle i tide og utide 😜 Ja ting er ikke like lett i disse tider 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå