Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Går det virkelig så fort å montere bags? :o Høyden er iallefall ikke noe å klage på :P men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette såg meeeeget bra ut! :D
GLEDER meg til bilder her nå ! [-o<[-o<
Oioioi, dette ser virkelig bra ut! :)
Hehe! Her har det gått unna skjønner jeg ;) ser veldig bra ut!
Det så virkelig bra ut :) kjør på med en haug med bilder nå!
godt å se at du jobber fort :D ser jo kjempenice ut! :D

Tusen takk folkens! :D

Går det virkelig så fort å montere bags? :o Høyden er iallefall ikke noe å klage på :P men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? ;)

Det som tar tid er jo å lage til bagasjerommet og strekke opp ting. Dette har jeg jo gjort på forhånd, så det jeg gjorde idag var ikke mye mer enn tilsvarende å bytte til coilovers. Pluss litt oppkobling av andre ting da. Skal ut å begynne på sensorene nå, tror det kan ta litt tid...

Ang. høyden så vil ikke jeg tucke hjulene, det har jeg aldri likt, så høyden blir noelunde slik den er nå. Husk at den står på 18" nå og den er mye lavere enn de andre bilene jeg har hatt. :) skal ta et bilde til deg når jeg kommer ut, så ser du.

Blwi rått!, gikk jo fint med buene mtp innpress osv 58 felgene!:-)

Ja, det ble overraskende bra med rondellene. :) blir uansett nye felger i vinter..

Må komme med flere bilder da! :D

Må bare bli ferdig først.. ;)

Speechless. Det der blir awesome :applause::applause::applause::applause:

Takk for det, Halvor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det virkelig så fort å montere bags? :o Høyden er iallefall ikke noe å klage på :P men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? ;)

Det som tar tid er jo å lage til bagasjerommet og strekke opp ting. Dette har jeg jo gjort på forhånd, så det jeg gjorde idag var ikke mye mer enn tilsvarende å bytte til coilovers. Pluss litt oppkobling av andre ting da. Skal ut å begynne på sensorene nå, tror det kan ta litt tid...

Ang. høyden så vil ikke jeg tucke hjulene, det har jeg aldri likt, så høyden blir noelunde slik den er nå. Husk at den står på 18" nå og den er mye lavere enn de andre bilene jeg har hatt. :) skal ta et bilde til deg når jeg kommer ut, så ser du.

Flott! Gleder meg til å se ;) og gleder meg at du ikke skal tucke! er mye penere når hjulene ligger ute i hjulbuen, selv på det laveste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder kommer senere idag. men tok noen kjappe bilder for å vise hvor lav den egentlig er. Skal vel ca 15mm lenger ned, men dekkene jeg kjøpte er altfor brede i forhold til størrelsen, så det kan bli et problem. Har 205/40 Federal-dekk på og det er knapt noe strekk i det hele tatt....

9569498726_61ea6171cf_b.jpg

9569497410_38566a5c9b_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...