danskiii Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 +1 på m3! Vurderet fremsetene en stund i E82n selv Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Det er rart med det, når det er snakk om et helt interiør er folk skeptisk. Men når folk farger opp sidestøtten feks så er det bare tomler opp. Prøver ikke å være negativ her, men er jo litt forskjell på å farge sidestøtten i samme farge som den originalt var og bytte farge på interløret.Kan jo godt hende det funker bra, men personlig har jeg ikke trua... Sorry:( Endret Desember 4, 2015 av bmwZ Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 +1 på m3! Vurderet fremsetene en stund i E82n selv Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Planen var egentlig Recaro Sportsseter CS, men det blir så sinnsykt dyrt med varme og sideairbager. Har ikke lyst å fjerne airbagene heller. Men det er en fin oppgradering med M3-interiør også. Prøver ikke å være negativ her, men er jo litt forskjell på å farge sidestøtten i samme farge som den originalt var og bytte farge på interløret. Kan jo godt hende det funker bra, men personlig har jeg ikke trua... Sorry:( Mulig det. Har kontaktet Furniture Clinic nå siden Leatherique bruker så himla lang tid. Skal visst være bedre enn Leatherique etter det jeg har lest på Internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Jeg endte opp med å returnere mitt sett til e46 m3'en fra leatherique. Fra jeg bestilte til det kom i posten gikk det vell 2.5 mnd. Da var jeg såpass irritert at jeg sendte hele driten i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) *dobbelpost Endret Desember 8, 2015 av Mr.Vassbotn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Takk for at du deler erfaring. Har gitt opp Leatherique, skal bestille fra furniture clinic i slutten av uken. - Har også bestilt en annen ting til bilen som jeg aldri har sett på en E92 før. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Og hvaaa er dette da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Nobody likes a tease Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Det vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Har også bestilt en annen ting til bilen som jeg aldri har sett på en E92 før. Jeg tipper i8 front? awt, StigJ, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Og da var endelig bestilling på Broadway Static gjort. Gleder meg til å få prøvd de! Og hvaaa er dette da? =) Får vente og se. Nobody likes a tease Det vet jeg✌ Nope Jeg tipper i8 front? Haha And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Var det ikke det du la ut på Facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Var det ikke det du la ut på Facebook? Litt usikker på hva du mener, men har ikke lagt dette ut på facebook nei. - Har lagt ut hele interiøret for salg, så hvis noen er sugen på et pent brukt skinninteriør så sjekk finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68375667 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Hvilket broadway sett gikk du for ? Spennede å se hvordan de funker å oppleves mot de "større" merkene, må ha noe coilovers til 7-ern å det ser ut til å bli lowtech. Men var inne på broadway nå, og det ser ut til at det leverer til 7er å.Hva kom sette ditt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Hvilket broadway sett gikk du for ? Spennede å se hvordan de funker å oppleves mot de "større" merkene, må ha noe coilovers til 7-ern å det ser ut til å bli lowtech. Men var inne på broadway nå, og det ser ut til at det leverer til 7er å. Hva kom sette ditt på ? 500S, det er det de fleste går for. Send de en mail så får du nok pris på ditt oppsett ( de bruker noen dager på å svare). I utgangspunktet koster mitt sett $1400, men har oppgradert fjærene og kjøpt air cups så det blir en del dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå