Frode D Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 Endelig kom rattet fra Tyskland. Regner med dere ser hvilken bil det er hentet fra. Fikk også nytt ratt til E46'en igår. Godt å bli kvitt det stygge løse gummirattet. HenrikSolberg, ahj, MagnusHN og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Nydelige ratt, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 500S, det er det de fleste går for. Send de en mail så får du nok pris på ditt oppsett ( de bruker noen dager på å svare). I utgangspunktet koster mitt sett $1400, men har oppgradert fjærene og kjøpt air cups så det blir en del dyrere. Misforstå meg rett, men e ikkje 1400 dollas litt "billig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Z4-ratt. Absolutt ikke et dumt valg det. Er det noen annen forskjell enn det estetiske? Funderte selv på et slikt til 1-serien, men det ble med tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 z4 ratt jo syns det kledde bilen! litt uten om det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Nydelige ratt, begge to Takk takk Misforstå meg rett, men e ikkje 1400 dollas litt "billig"? Tja, det blir jo fort 15.000kr med dagens kurs og frakt til Norge. Dette er jo startprisen. Men nei, det er vel ikke dyrt for noe som blir bygd akkurat slikt man ønsker det. Z4-ratt. Absolutt ikke et dumt valg det. Er det noen annen forskjell enn det estetiske? Funderte selv på et slikt til 1-serien, men det ble med tanken. Jepp. E89 Z4 M-ratt. Nei, diameter og tykkelse er den samme. Men jeg liker dette mye bedre utseendemessig enn E9x-rattet. Plug and play er det også. Planen var egentlig å prøve å montere et F30-ratt, men fant ut at det var veldig mye som måtte kobles elektrisk og jeg har ikke lyst å tukle for mye med det. Z4-rattet passer bedre inn tidsmessig også, logisk nok. Endret Desember 16, 2015 av Frode D Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 z4 ratt jo syns det kledde bilen! litt uten om det vanlige! Takk takk, ja det er akkuratt det jeg vil oppnå. Litt OEM+ følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Takk takk, ja det er akkuratt det jeg vil oppnå. Litt OEM+ følelse. satt jo som et skudd ja! greit når det var plug and play btw fått no interesse for interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Jepp. E89 Z4 M-ratt. Nei, diameter og tykkelse er den samme. Men jeg liker dette mye bedre utseendemessig enn E9x-rattet. Plug and play er det også. Planen var egentlig å prøve å montere et F30-ratt, men fant ut at det var veldig mye som måtte kobles elektrisk og jeg har ikke lyst å tukle for mye med det. Z4-rattet passer inn mer tidsmessig også, logisk nok. Ja, selv om et nyere ratt kanskje ser bedre ut, er det liksom noe som ikke stemmer helt. Jeg kjøpte i sin tid et e9x M-ratt til e46-en, men det ble liksom bare feil, uten at jeg helt klarte å sette fingen på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 Ja, selv om et nyere ratt kanskje ser bedre ut, er det liksom noe som ikke stemmer helt. Jeg kjøpte i sin tid et e9x M-ratt til e46-en, men det ble liksom bare feil, uten at jeg helt klarte å sette fingen på hvorfor. Passer E9x-ratt rett over på E46 med tanke på airbag og multifunksjonknapper? Jeg vurderte å flytte dette over også, men slo det fra meg av samme grunn som du nevner; Det blir feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 satt jo som et skudd ja! greit når det var plug and play btw fått no interesse for interiøret da? Nei, lite foreløpig. Det er nok helt feil tid å selge så dyre ting nå, så forventet ikke den store responsen heller. Jeg har bakseterygge fra M3 på vei i posten så hvis ikke strukturen på skinnet er helt hinsides forskjellig så kan det være jeg bare kjøper nye stoler foran og farger resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Passer E9x-ratt rett over på E46 med tanke på airbag og multifunksjonknapper? Jeg vurderte å flytte dette over også, men slo det fra meg av samme grunn som du nevner; Det blir feil... Mnja, tja. Airbagen går greit. Multifunksjonsknappene tror jeg det er litt verre med, men mulig det lar seg gjøre å bruke e46 innmat på knappene (dette var min plan mener jeg på). e9x-rattet har heller ikke knapper for cruise-kontroll, men her lurte jeg på å få tak i en cruisekontroll-spak fra Z4, slik at dette blir på rattstammen. Jeg fikk "inspirasjon" til dette fra denne tråden, så du kan jo lese litt og se om du blir noe klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Nei, lite foreløpig. Det er nok helt feil tid å selge så dyre ting nå, så forventet ikke den store responsen heller. Jeg har bakseterygge fra M3 på vei i posten så hvis ikke strukturen på skinnet er helt hinsides forskjellig så kan det være jeg bare kjøper nye stoler foran og farger resten. strukturen? som i utseende på setene? blir nok bra uansett! er veldig spent på hvordan det blir da! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Struktur er overflatens utseende. Slett, nuppete, ruglete osv. Forøvrig lekkert ratt du har fått deg Liker spesielle mods. Endret Desember 16, 2015 av Thundercoil Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Struktur er overflatens utseende. Slett, nuppete, ruglete osv. Forøvrig lekkert ratt du har fått deg Liker spesielle mods. ah! thank you ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå