Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tyggern skrev:

Hvis du bytter senterlokk. Eller endrer de tror jeg felgene vil gi et litt annet look. De som er på nå gjør at de er veldig like futura på litt avstand.

ikke det at det ikke ser bra ut, for det gjør det 👍 

Det går an y bytte, men jeg syns ikke de andre man får tak i er fine. Futura sine er helt flate, de her er innsunket mot midten. De siste jeg vet om er flate og har en bolt + OZ-logo, og de liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått bestilt meg dørtrekk i nappa skinn nå, så det er på vei over dammen. De har aluminium høyttalerdeksler til Logic 7 eller individual så tror det blir en fin kontrast med sort, brunt og alu.

En ting som har irritert meg etter at jeg monterte Z4-rattet er at det har Nappa-skinn (glatt) mens girkule og håndbrekkhåndtak har perforert skinn. Så nå har jeg bestilt ZHP girkule og håndtak med glatt skinn. Sliter med å finne originale skinnposer til håndbrekk og girspak i glatt skinn, så kjøpte noe på ebay. Spent på om det er brukendes :P

Håper å få ferdig alle detaljer med interiøret nå!

E90 får dobbel eksos og frontleppe også. Farlig med ebay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gorg skrev:

Ble meget bra!! Kjenner meg ikke helt igjen med Z4 rattet, kledde bilen veldig bra :-)

Syns detneste godt inn, men jeg er ikke helt vant med det enda. Har kjørt så masse E90 at alt annet er uvant.

7 timer siden, andreaskarm skrev:

http://stores.ebay.co.uk/J-F-CUSTOMS

Kan anbefale disse. Mener det var de jeg bestillte i fra.

Det er faktisk de jeg har bestilt fra, så det var jo bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, magnus-e-30 skrev:

Ble frekt dette Frode, deilig å kan sitte med hjertet i halsen når man farter rundt på ukjente veier igjenn tenker jeg :lol:

Kjørehøyden med luft var den samme som nå, så blir ikke noe forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var eksosen montert. Har ikke en gang prøvd å vaske den originale etter jeg kjøpte bilen. Lettere å kjøpe nytt! Frontleppa har jeg bestilt to ganger nå, første kom aldri frem og andre gang var de tom på lager. Gir snart opp...

26959097186_5ca3e6dcd9_h.jpg

26386880084_b8988bd068_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så like inngrodd ut som stussene på min var før. Er det orginal eksos, eller et annet merke?

Orginale doble er vel enkelt å bytte stussene på, så man slipper å bytte hele eksosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Så like inngrodd ut som stussene på min var før. Er det orginal eksos, eller et annet merke?

Orginale doble er vel enkelt å bytte stussene på, så man slipper å bytte hele eksosen

Ja, den stussen har nok vært lite vasket opp gjennom årene.

Ikke dumt å kunne bytte enderørene. Dette er er eksos fra Cobra Sport, koster 2500kr på ebay. Hadde samme på min forrige E91 så valgte det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bytte blinklyspærene foran igår til krom-belagte pærer. Men det viste seg å ikke være så enkelt. Trodde dette var standard pærer, men det var en sokkel jeg aldri har sett før (PY24W). De som står i er phillips med tynt krombelegg, men de ser knall oransj ut sett forfra. Noen som har tips til pærer som fjerner det orange skjæret i lyktene? Er LED veien å gå kanskje? 

-

Kjedet meg litt igår så prøvde meg litt frem med kameraet. Tror jeg må skaffe meg en 50mm f1,8 eller 1,4. Helt drøyt hvor mye bedre bildene blir med 35mm f1,8 kontra 18-55 standard linse. 

26417634814_62fd683594_h.jpg

26749411170_13027a6272_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.5.2016 at 10.58, Gorg skrev:

Hva med noe slikt? https://bimmian.com/Accessories-for-BMW/Lighting/Turn-Signal-Lights/InvisiBulbs-Super-White-Turn-Signal-Bulbs/ om ikke det var i den gata du handlet?

50 1.4 er bra, 1.8 er tregere å fokusere og veldig billig finish. Du hadde vel Canon? Mener å huske det

Takk for tips, men der hadde de kun LED-pærer i PY24W og de koster $99. Helt ærlig så betaler jeg ikke bortimot 1000kr for to blinklyspærer :P Da tror jeg heller at jeg satser på ebay til 200kr. Hadde egentlig håpet på å få tak i dette i Norge men.

Har Nikon D5200. Men da tror jeg heller at jeg går for 50mm 1,4. :)

Edit: Bestilte pærer på ebay nå. 250kr for 4stk inkl frakt. :) så har jeg til begge bilene.

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke på prisen.. :o

1.4 hos Nikon er også veldig bra. 

Du har 35mm fast og et standard zoom da i tillegg til snart 50? 85 eller 100mm er fint til bilfoto også, får et annet perspektiv av bilen enn 35 og 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...