Frode D Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Ja, OZ Futura er fine felger. Men blir nok ikke handlet nye felger før etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Tenkte jeg kunne legge ut bilder av hvordan e-level-sensorene er plassert, om noen er interessert. Foran: Bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Flott bil dette, har samme selv (bortsett fra at jeg har Automat). Men et spørsmål, med all denne byggingen, får du tid til hovedpoenget med en slik bil? Kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Flott bil dette, har samme selv (bortsett fra at jeg har Automat). Men et spørsmål, med all denne byggingen, får du tid til hovedpoenget med en slik bil? Kjøre! Bilen er i daglig bruk den. "All denne byggingen" tok vel en uke totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Skal jo ha nye felger til våren så måtte nesten prøve bakfelgene foran for å sjekke hva jeg kan kjøpe. Her er 10x18 ET19 foran; Kommer nok til å gå for 9.5x18 med ET rundt 20 og justere inn camber for å oppnå det jeg vil: felg jevn med hjulbue når den ligger nedpå. Bak blir det nok 11x18 i ca samme ET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Steike det såg bra ut med bakfelgene framme! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Ekstremt grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Sykt rått! Litt mer camber foran og den hadde vært perfekt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Steike det såg bra ut med bakfelgene framme! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ekstremt grom bil! Sykt rått! Litt mer camber foran og den hadde vært perfekt der! Takker for det! - Tok litt bilder i stad. På tide med nytt kamera ser jeg. S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Fantastisk strøken bil, og med perfekt stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hvordan ser den egentlig ut når den du hever den helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Vanvittig bøs slede. Regner med at folk snur seg etter denne. Er det lov til å spørre hva slags felger du har i tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Fantastisk strøken bil, og med perfekt stuk! nice! Takk! Hvordan ser den egentlig ut når den du hever den helt? Dette er det eneste bildet jeg har når den er helt oppe: Vanvittig bøs slede. Regner med at folk snur seg etter denne. Er det lov til å spørre hva slags felger du har i tankene? Klarer ikke helt å bestemme meg, men de jeg har lyst på er OZ Futura, OZ Hartge, CCW Classic5, ACS Type 2 eller Work Equip med step lips. Sistnevnte aller mest, men det er ikke noe man finner til salgs hver dag. Det som går igjen er 5 eiker (forutenom hartge) Herlige bilder Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå