APedersen Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Heelt sjef!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Da var også E30meet overstått, var et veldig gøy treff så kommer nok til å reise bort igjen til neste år. Fikk to priser, 3. plass for "Best in show" og 2. plass for "Beste 3-serie". Veldig fornøyd og helt uforventet med tanke på nivået på bilene som var der! Kommer litt bilder etterhvert. StigJ, -Roger-, majuz og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Vel, synes nå din skilte seg ganske så godt ut der den stod og skinte Vel fortjent begge pokalene. Og flere blir det garantert -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Aldri sett tråden tror jeg. Men du fikk en stemme fra meg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Vel, synes nå din skilte seg ganske så godt ut der den stod og skinte Vel fortjent begge pokalene. Og flere blir det garantert Takk for det! Var kjekt å faktisk få en pokal for bilen. Aldri sett tråden tror jeg. Men du fikk en stemme fra meg vertfall Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hadde ikke med kamera selv, men her er de bildene jeg har funnet av bilen min så langt etter turen. Bilder tatt av Bødtker Foto: Bilder tatt av Sunday Drivers Bilder tatt av Haavard L. Bakken: Var så heldig at jeg kom ut på andre rekke i de fantastiske bildene som ble tatt på E30meet av Henrik Oulie Media: APedersen, StigJ, -Roger- og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Her er litt flere bilder jeg har funnet etter Royal Fitment i Sverige! Og så lagde SA Films Production en kortfilm av bilen min! Så sykt fornøyd med resultatet! Hvis du liker videoen, sjekk ut siden hans på facebook i linken over. Designer, Skulebollen, APedersen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Søkte opp e92 bagged på google, og da kom dette opp http://www.airsociety.net/2014/04/bimmerdrop-frode-dale-bagriders-air-lift-accuair-2008-bmw-e92-335i/ Synes de to bildene tok kaka, særlig det siste! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Kul video Erikyog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Søkte opp e92 bagged på google, og da kom dette opp http://www.airsociety.net/2014/04/bimmerdrop-frode-dale-bagriders-air-lift-accuair-2008-bmw-e92-335i/ Synes de to bildene tok kaka, særlig det siste! Stemmer. Ble laget en feature med en gang jeg fikk på Futuraene. Kult at du likte bildene, siden jeg har tatt de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Kul video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Den videoen likte jeg meget godt! Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Den videoen likte jeg meget godt! Tøft Takker! drømmebil! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hvordan i huleste har ikke jeg sett denne tråden før nå... Fyfaen så rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå