Frode D Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Hvordan i huleste har ikke jeg sett denne tråden før nå... Fyfaen så rått!!! Hehe, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 har litt bilder av bilen din ligger på facebooken min https://www.facebook.com/janrogerk/media_set?set=a.10154617920575089.1073741831.685845088&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Parkerte ved siden av deg på nutec idag, tenkte att da slapp du ihvertfall å få en dør i siden idag... adne95, -Roger-, Lennyzcoupe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 har litt bilder av bilen din ligger på facebooken min https://www.facebook.com/janrogerk/media_set?set=a.10154617920575089.1073741831.685845088&type=1 Nice Parkerte ved siden av deg på nutec idag, tenkte att da slapp du ihvertfall å få en dør i siden idag... image.jpg Hehe nice! Parkert i enden for å få ene siden fri. Var litt skeptisk når jeg så en Transporter(?) ved siden av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Vivaro firmabil tenkte du kom til å bli litt bekymra utav den ja. Eneste var att du parkerte nesten under en foss då! Parker heller helt i begynnelsen på den andre parkeringen, der jeg parkerte bmwen når jeg var på kurs, halvannen parkeringsplass bare til gullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Vivaro firmabil tenkte du kom til å bli litt bekymra utav den ja. Eneste var att du parkerte nesten under en foss då! Parker heller helt i begynnelsen på den andre parkeringen, der jeg parkerte bmwen når jeg var på kurs, halvannen parkeringsplass bare til gullet Haha, ja det var litt vann der. Men bilen tåler nå det. Skal prøve å huske på det neste gang. Er 4 år mellom hver gang så tviler på jeg husker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hehe ja sant det, pm hvor du jobber da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Lite nytt om bilen egentlig. Har bare kjørt og brukt den etter treffene i sommer. Skulle ta en photoshoot idag men så tok jeg kun med linsene og glemte kamerahuset.. Så ble bare noen mobilbilder. I neste uke tar jeg av dekkene på Futuraene, går over de og legger de ut for salg. Skal ha nye felger til neste år. Tight foran... Designer og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Nydelig som alltid! Og jeg regner med du ikke vil fortelle oss hvordan felger det blir til neste år? vil vel ikke ha copy cats Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Er ikke bestemt enda, så får egentlig se. Var sinnsykt mange med Futura i år så får tenke litt utenom boksen til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Spennende å se hva du hoster opp av felgporr til neste sesong. Og hadde det vært et mer edruelig innpress på de felgene dine så kunne jeg nesten vurdert de til Z4en. Tror den hadde kledd Futura. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Du går fortsatt for 18" ? Var disse kjøpt av claus/felgen garage? Fornøyd med handelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Er ikke bestemt enda, så får egentlig se. Var sinnsykt mange med Futura i år så får tenke litt utenom boksen til neste år Ja det var plutselig veldig mange i år med de Gleder meg til å se hva som står på bilen til neste år Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Spennende å se hva du hoster opp av felgporr til neste sesong. Og hadde det vært et mer edruelig innpress på de felgene dine så kunne jeg nesten vurdert de til Z4en. Tror den hadde kledd Futura. Haha, ja det hadde blitt "mexi-flush" på Z4 med de spesifikasjonene Du går fortsatt for 18" ? Var disse kjøpt av claus/felgen garage? Fornøyd med handelen? Ja, må bli 18". 19" blir for stort. Kjøpt av felgen-garage ja. Er forsåvidt fornøyd med handelen, men lakken har flasset litt så det er jeg litt skuffet over. Ja det var plutselig veldig mange i år med de Gleder meg til å se hva som står på bilen til neste år Sent from my iPhone using Tapatalk Mhm. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå