Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Ihvertfall ikke sort grill. Men å lakke kanten på nyrene i samme farge som spoiler er absolutt ingen dum ide. Så man får litt brytning på alt det sorte.

Sliter litt med fargeforslag, men er ikke sikkert det er dumt med noe ala felgfarge. Kanskje en aning mørkere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sto akuratt å logget meg på for å skrive dette! :D hehe

Kansje for mye men jeg er litt nysgjerrig, kunne du tatt speildekslene også? :P

Det med speilene blir nok litt mye. 

18606536936_79bd64c2a8_b.jpg

Det ble tøft. Er enig i at leppen kan ha en litt annen nyanse. Vanligvis er vel leppene i carbon, så jeg er helt enig i at kanskje svart blir litt anonymt. Men du kan jo prøve deg frem. Er jo bare å lakke på nytt. Leppen sitter vel bare med ett par bolter.

Vil egentlig ha en annen nyanse. Har fått bilder fra en som har sort e92 med samme farge på leppe, det går litt i ett. Carbon har jeg valgt bort med vilje. Alt av carbon skal vekk nå :)

Jeg tror frozen grey på leppa hadde blitt bra. Den er såpass mørk at den ikke synes for godt og såpass lyst at den ikke forsvinner. Jeg ville prøvd å lakkert den først i den fargen, hvis ikke det blir bra er det bare å lakkere den igjen :)

Da får du en "tråd" igjennom bilen. Noen deler er krom(grill og eksos og felger), Svart på lakk og "mutter" på felgene og frozen grey på leppe, diffuser og felger. :)

Hele ideen med å lakke senterene i Frozen Grey var for å matche de med frontleppe, diffuser, lufttank og interiørlister. Så det blir en "grå tråd" :P

Ihvertfall ikke sort grill. Men å lakke kanten på nyrene i samme farge som spoiler er absolutt ingen dum ide. Så man får litt brytning på alt det sorte.

Sliter litt med fargeforslag, men er ikke sikkert det er dumt med noe ala felgfarge. Kanskje en aning mørkere også.

Sort grill blir litt kjedelig. Det var jo sort grill på den når jeg kjøpte den.

-

Stikker og ser om jeg får tak i folie så får jeg testet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få tak i lister som går an å foliere. Mine har sånt rutemønster så det fungerer dårlig... Om noen har lister liggende så er jeg interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med speilene blir nok litt mye. 

18606536936_79bd64c2a8_b.jpg

Vil egentlig ha en annen nyanse. Har fått bilder fra en som har sort e92 med samme farge på leppe, det går litt i ett. Carbon har jeg valgt bort med vilje. Alt av carbon skal vekk nå :)

Hele ideen med å lakke senterene i Frozen Grey var for å matche de med frontleppe, diffuser, lufttank og interiørlister. Så det blir en "grå tråd" :P

Sort grill blir litt kjedelig. Det var jo sort grill på den når jeg kjøpte den.

-

Stikker og ser om jeg får tak i folie så får jeg testet. :)

Hvordan viste du da at du skal ha frontleppe nå? + du spurte bare om synspunkter rundt fargen. Hvis du allerede hadde bestemt deg, hvorfor spør du da om forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan viste du da at du skal ha frontleppe nå? + du spurte bare om synspunkter rundt fargen. Hvis du allerede hadde bestemt deg, hvorfor spør du da om forslag?

Om vinteren så legger jeg planer for hvordan jeg skal bygge bilen til neste sesong. Jeg har holdt igjen med frontleppe fordi jeg syns fronten er fin uten også.

Når jeg først prøvde frontleppen og photoshoppa den grå såg det litt annerledes ut enn det det gjorde i hodet mitt.

Jeg har absolutt ikke bestemt meg og prøver derfor med folie for å få et mer riktig inntrykk.

Hadde ikke gidda prøvd hvis alle syns det såg dust ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt skeptisk med frozen på leppa i begynnelsen, men synst det kom seg mye når du photoshoppa kanten på nyrene i samme farge..

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren så legger jeg planer for hvordan jeg skal bygge bilen til neste sesong. Jeg har holdt igjen med frontleppe fordi jeg syns fronten er fin uten også.

Når jeg først prøvde frontleppen og photoshoppa den grå såg det litt annerledes ut enn det det gjorde i hodet mitt.

Jeg har absolutt ikke bestemt meg og prøver derfor med folie for å få et mer riktig inntrykk.

Hadde ikke gidda prøvd hvis alle syns det såg dust ut...

Okei, slik å forstå. Jeg synes fortsatt at Frozen grey på leppa vil bli bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...