RS-Heggem Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Ihvertfall ikke sort grill. Men å lakke kanten på nyrene i samme farge som spoiler er absolutt ingen dum ide. Så man får litt brytning på alt det sorte. Sliter litt med fargeforslag, men er ikke sikkert det er dumt med noe ala felgfarge. Kanskje en aning mørkere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 jeg sto akuratt å logget meg på for å skrive dette! hehe Kansje for mye men jeg er litt nysgjerrig, kunne du tatt speildekslene også? Det med speilene blir nok litt mye. Det ble tøft. Er enig i at leppen kan ha en litt annen nyanse. Vanligvis er vel leppene i carbon, så jeg er helt enig i at kanskje svart blir litt anonymt. Men du kan jo prøve deg frem. Er jo bare å lakke på nytt. Leppen sitter vel bare med ett par bolter. Vil egentlig ha en annen nyanse. Har fått bilder fra en som har sort e92 med samme farge på leppe, det går litt i ett. Carbon har jeg valgt bort med vilje. Alt av carbon skal vekk nå Jeg tror frozen grey på leppa hadde blitt bra. Den er såpass mørk at den ikke synes for godt og såpass lyst at den ikke forsvinner. Jeg ville prøvd å lakkert den først i den fargen, hvis ikke det blir bra er det bare å lakkere den igjen Da får du en "tråd" igjennom bilen. Noen deler er krom(grill og eksos og felger), Svart på lakk og "mutter" på felgene og frozen grey på leppe, diffuser og felger. Hele ideen med å lakke senterene i Frozen Grey var for å matche de med frontleppe, diffuser, lufttank og interiørlister. Så det blir en "grå tråd" Ihvertfall ikke sort grill. Men å lakke kanten på nyrene i samme farge som spoiler er absolutt ingen dum ide. Så man får litt brytning på alt det sorte. Sliter litt med fargeforslag, men er ikke sikkert det er dumt med noe ala felgfarge. Kanskje en aning mørkere også. Sort grill blir litt kjedelig. Det var jo sort grill på den når jeg kjøpte den. - Stikker og ser om jeg får tak i folie så får jeg testet. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Ja var det jeg var rett for men frozen grey interiørlister har jeg tro på ja! Blir spennende å se til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg må bare få tak i lister som går an å foliere. Mine har sånt rutemønster så det fungerer dårlig... Om noen har lister liggende så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Du får prute på han her http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57283607&searchclickthrough=true&searchQuery=interi%C3%B8rlister+bmw+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Det med speilene blir nok litt mye. Vil egentlig ha en annen nyanse. Har fått bilder fra en som har sort e92 med samme farge på leppe, det går litt i ett. Carbon har jeg valgt bort med vilje. Alt av carbon skal vekk nå Hele ideen med å lakke senterene i Frozen Grey var for å matche de med frontleppe, diffuser, lufttank og interiørlister. Så det blir en "grå tråd" Sort grill blir litt kjedelig. Det var jo sort grill på den når jeg kjøpte den. - Stikker og ser om jeg får tak i folie så får jeg testet. Hvordan viste du da at du skal ha frontleppe nå? + du spurte bare om synspunkter rundt fargen. Hvis du allerede hadde bestemt deg, hvorfor spør du da om forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Kan også ha grått i emblemet istedenfor blått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Hvordan viste du da at du skal ha frontleppe nå? + du spurte bare om synspunkter rundt fargen. Hvis du allerede hadde bestemt deg, hvorfor spør du da om forslag?Om vinteren så legger jeg planer for hvordan jeg skal bygge bilen til neste sesong. Jeg har holdt igjen med frontleppe fordi jeg syns fronten er fin uten også.Når jeg først prøvde frontleppen og photoshoppa den grå såg det litt annerledes ut enn det det gjorde i hodet mitt. Jeg har absolutt ikke bestemt meg og prøver derfor med folie for å få et mer riktig inntrykk. Hadde ikke gidda prøvd hvis alle syns det såg dust ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg var litt skeptisk med frozen på leppa i begynnelsen, men synst det kom seg mye når du photoshoppa kanten på nyrene i samme farge.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg stemmer for frozen + diffuser i samme farge.Om du eventuelt ombestemmer deg og skal selge. Si ifra. Har muligens en kjøper til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Om vinteren så legger jeg planer for hvordan jeg skal bygge bilen til neste sesong. Jeg har holdt igjen med frontleppe fordi jeg syns fronten er fin uten også. Når jeg først prøvde frontleppen og photoshoppa den grå såg det litt annerledes ut enn det det gjorde i hodet mitt. Jeg har absolutt ikke bestemt meg og prøver derfor med folie for å få et mer riktig inntrykk. Hadde ikke gidda prøvd hvis alle syns det såg dust ut... Okei, slik å forstå. Jeg synes fortsatt at Frozen grey på leppa vil bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Spotta bilen din 22sec inni videoen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Jeg syns også frozen grey ja! Jævla kul leppe!! Endret Juni 9, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Frozen grey! Tror det blir perfekt match Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Stemmer også for Frozen grey på diffuser, grill og leppe Nye volvo v60 r design har noe ala dette.. Synes det ser meget bra ut på sort bil vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå