Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Du har virkelig ikke forstått det, har du rådt til Pagani så bruker man en M5 til konebil for å kjøre ungene til barnehagen :) Eller privatsjåføren kjører dem til barnehagen,

Bare å gi opp å forklare det til han.

Han skjønner aldri at han ikke er i målgruppen til såkalte hyperbiler når han ikke har lyst på en eller tenker "heller en garasje full av andre biler".

Hvis man ikke ser poenget med en bil er man ikke i målgruppen, punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn passe nedlatende holdninger her bare fordi man ikke tenker likt som andre... Hva faen er vitsen om å drømme om en bil man ALDRI får råd til? Da drømmer jeg heller om noe jeg kanskje kan oppfylle en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke liker designet pga. det er rotet i mine øyne. Interiøret ser rotete ut. Ser jo ut som en nipsbutikk. Bilen i seg selv ser jo ut som et rart insekt.

For all del, den er sikkert hysterisk å kjøre og har prestanda (på godt svensk) som ikke ligner grisen. 

 

Nei gi meg heller en knall rød eller grønn Huracán...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke liker designet pga. det er rotet i mine øyne. Interiøret ser rotete ut. Ser jo ut som en nipsbutikk. Bilen i seg selv ser jo ut som et rart insekt.

For all del, den er sikkert hysterisk å kjøre og har prestanda (på godt svensk) som ikke ligner grisen.

Nei gi meg heller en knall rød eller grønn Huracán...

Enig med deg angående Huayra, syns det er for rotete design og jeg misliker interiøret...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det hva du vil. Man kaller jo noen malingsflekker på et stykke papir malt av en elefant eller apekatt for kunst også...

Picasso sine verk er jo passe spesielle da. Er langt i fra pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvordan kan du ikke like disse bilene, de er raske men allikevel nærmest kunst på hjul? :)

Eller hva sier dere til dette:

 

Enkelt, for den ser ut som en dritt. ser ut som en fansy "rør ramme hyundai"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...